پیش بینی قیمت دلار امروز شنبه 9 اردیبهشت / جهش معنادار نرخ دلار؟

کدخبر: ۵۷۰۳۱۲
با توجه به شکست مرز ۵۲ هزار تومان و پیشروی قیمت دلار به سوی سطوح بالاتر، برخی انتظار دارند که اسکناس آمریکایی طی امروز (شنبه) جهش معناداری را تجربه کند. در مقابل، برخی دیگر نظر متفاوتی دارند.
پیش بینی قیمت دلار امروز شنبه 9 اردیبهشت / جهش معنادار نرخ دلار؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  اکوایران،  قیمت دلار  در انتهای هفته نه‌تنها توانست در  بازار ارز آزاد  از مرز مقاومت سنگین ۵۲ هزار تومانی گذر کند، بلکه روز جمعه در بازار پشت خطی در محدوده ۵۳ هزار و ۵۰۰ تومان مورد معامله قرار گرفت.

برخی تحلیلگران فنی با توجه به شکست مرز ۵۲ هزار تومان و پیشروی اسکناس آمریکایی به سوی سطوح بالاتر، انتظار دارند که  قیمت دلار  در روز شنبه جهش معناداری را تجربه کند.

در کنار این، اخبار سیاسی نه‌چندان مثبت نیز مورد توجه افزایشی‌ها قرار گرفته و ممکن است سعی کنند که با اهرم‌های خبری، معامله‌گران را تشویق کنند تا در موقعیت خرید قرار بگیرند.

در مقابل افزایشی‌ها، برخی از فعالان باور دارند که دلار در انتهای هفته رشد قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرده است. بر این اساس، از نگاه آن‌ها روز شنبه وقت سودگیری معامله‌گران و آزمون مرز ۵۲ هزار تومان برای  قیمت دلار  خواهد بود.

در واقع عده‌ای از فعالان تصور می‌کنند که برخی از معامله‌گران خریدهای انجام‌شده در کانال ۵۱ هزار تومان را در روز جاری در کانال ۵۳ هزار تومان به فروش خواهند رساند و سپس در انتظار خرید در نقاط پایین‌تر باقی خواهد ماند.

باید دید در صورت ایجاد فشار فروش، مرز ۵۲ هزار تومانی  قیمت دلار  حفظ خواهد شد یا از دست خواهد رفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید