آزمون دوم در بازار دلار/ پیش بینی قیمت دلار امروز 10 اردیبهشت

کدخبر: ۵۷۰۵۵۷
روز شنبه قیمت دلار رشد کرد. در شرایط کنونی برخی بازیگران ارزی باور دارند که آزمون دوم افزایشی‌های دلار در کانال جدید رخ خواهد داد.‌
آزمون دوم در بازار دلار/ پیش بینی قیمت دلار امروز 10 اردیبهشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  اکوایران، اغلب تحلیلگران باور داشتند که در صورت رهایی دلار از کریدور ۵۰ الی ۵۲ هزار تومان در  بازار ارز  آزاد، میزان نوسان  قیمت دلار  بیشتر خواهد شد. مطابق انتظار تحلیلگران، این اتفاق رخ داد و پس از شکست مرز ۵۲ هزار تومان در انتهای هفته گذشته، تغییرات قیمتی دلار بیشتر شد.

روز شنبه  قیمت دلار  رشد کرد. در شرایط کنونی برخی بازیگران ارزی باور دارند که آزمون دوم افزایشی‌های دلار در کانال جدید رخ خواهد داد.‌

از نگاه این عده، در صورت شکست سطح یادشده، رشد قیمت دلار ادامه خواهد یافت، ولی امکان اصلاح قیمتی و کسب سود از خریدهای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز در  بازار ارز  وجود دارد.

در حالی که صحبت‌هایی مبنی بر کاهش حجم معاملات تجاری به دلار وجود دارد، دیروز در  بازار ارز  معامله‌گران حاضر بودند که یورو را بالای ۶۰ هزار تومان خریداری کنند و نرخ فروش پوند در حجم خرد نیز به سختی به زیر ۶۵ هزار تومان می‌رسید‌.

در این شرایط به نظر می‌رسد بازارساز به جای مبارزه با یک ارز مشخص، به دنبال ارزشمند کردن ریال باشد. در واقع از نگاه برخی از کارشناسان، این عدم تمایل برای نگهداری ریال است که نه‌تنها دلار و سایر ارزها، بلکه تمامی بازارها را متلاطم کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید