حال و هوای بازار ارز و طلا به روایت «اقتصادنیوز»؛

قیمت دلار و سکه اصلاح شد /صعود نرخ طلا

کدخبر: ۵۷۱۰۳۳
در سمت رسمی بازار ، مرکز مبادله ارز و طلا امروز شاهد صعود قیمت دلار (اسکناس)یه کانال جدید بود. اسکناس آمریکایی بعد از چند روز وارد کانال جدید شد.
قیمت دلار  و سکه اصلاح شد /صعود نرخ طلا

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار امروز سه شنبه 12 اردیبهشت ماه  در شروع  معاملات نقدی هرات رنج بود اما در ادامه معاملات یک کانال پایین آمد و در مقایسه با عصر دیروز نزدیک به 800 تومان کاهش را ثبت کرد.

نرخ حواله درهم نیز امروز مسیر نزول را در پیش گرفت. در تهران هم نرخ دلار امروز  تا حدودی اصلاح شد.

ورود دلار مبادله به کانال جدید 

 در سمت رسمی بازار ، مرکز مبادله ارز و طلا امروز شاهد صعود قیمت دلار (اسکناس)یه کانال جدید بود. اسکناس آمریکایی بعد از چند  روز وارد کانال جدید شد. 

آن طور که مرکز مبادله اعلام کرده نرخ دلار با افزایش 120 تومانی نسبت به روز گذشته، در سطح عدد 42 هزار و 86 تومان قرار دارد.

مجبوریم کیش و قشم را بفروشیم!

همچنین قیمت یورو در این مرکز رقم 46 هزار و 166 تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز گذشته کاهش 131 تومانی داشته است.

قیمت درهم امارات نیز در سطح 11 هزار و 459 تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 38 هزار و 260 تومان، 41 هزار و 969 تومان و 10 هزار و 418 تومان درج شده است.

همچنین قیمت هر گرم طلای 18 عیار امروز 12 اردیبهشت 1402 در مرکز مبادله ارز و طلا با افزایش 47 هزار تومانی نسبت به روز گذشته در سطح 2 میلیون و 639 هزار تومان قرار دارد. 

قیمت ارز توافقی

قیمت ارز در سایت کانون صرافان امروز افزایشی و قیمت انواع سکه کاهشی شده است.

قیمت دلار امروز سه‌شنبه 12 اردیبهشت ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت 13:00) بطور میانگین حدود 41 هزار و 654 تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته حدود 100 تومان افزایش داشته است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز با کاهش 50 تومانی رقم میانگین 45 هزار و 790 تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین 14 هزار و 167 تومان اعلام شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که در  بازار ارز آزاد  با قیمت‌هایی که بانک مرکزی آنها را غیررسمی می‌خواند،  قیمت دلار  در کانال 55 هزار تومان قرار دارد.

قیمت طلا رشد کرد 

قیمت طلا ۱۸ عیار  طبق سایت اتحادیه طلا و ارز در زمان نگارش این گزارش 2  میلیون و 768 هزارو300 تومان بود که نسبت به دیروز 20هزار تومان افرایش را نشان می دهد.

قیمت سکه اصلاح شد

قیمت سکه امامی که روز گذشته تا 35 میلیون و 200 هزار تومان بالا رفته بود امروز با اصلاح شدن نرخ دلار به سمت پایین حرکت کرد. طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و ارز هر قطعه سکه امی امروز بر روی پله اول کانال 34 میلیون تومان به فروش رسید. 

عقب نشینی قیمت سکه و نیم سکه

قیمت انواع سکه در سایت کانون صرافان که روز گذشته در کانال‌های بالاتر قرار گرفته بود امروز تغییر روند داده و در مسیر کاهشی قرار گرفته است.

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت سکه امامی امروز با کاهش 137 هزار تومانی نسبت به روز گذشته، در سطح 34 میلیون 125 هزار تومان قرار گرفته است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز با کاهش تقریبا 65 هزار تومانی رقم میانگین 19 میلیون و 280 تومان را نشان می‌دهد.

تا حوالی ظهر امروز سه‌شنبه 12 اردیبهشت ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان، رقم 12 میلیون و 318 هزار تومان اعلام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید