پیش بینی قیمت دلار امروز 14 اردیبهشت/ زمان استراحت در بازار دلار؟

کدخبر: ۵۷۱۴۳۵
سه‌شنبه بازار دلار سطح ۵۵ هزار تومان را از دست داد و چهارشنبه تا ابتدای کانال ۵۴ هزار تومانی عقب‌نشینی کرد. برخی می‌گویند تا وقتی دلار زیر سطح ۵۵ هزار تومان قرار دارد، شانسی برای افزایشی‌های بازار وجود ندارد.
پیش بینی قیمت دلار امروز 14 اردیبهشت/ زمان استراحت در بازار دلار؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، خریداران به طور موقت از  بازار ارز  عقب‌نشینی کرده‌اند؛ بطوریکه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نه تنها خبری از رشد  قیمت دلار  نبود، بلکه بازار در مسیر نزولی حرکت کرد.

روز سه‌شنبه بازار سطح ۵۵ هزار تومان را از دست داد و روز چهارشنبه  قیمت دلار  تا ابتدای کانال ۵۴ هزار تومانی عقب‌نشینی کرد. تحلیلگران فنی باور دارند تا زمانی که دلار زیر سطح ۵۵ هزار تومان قرار دارد، شانسی برای افزایشی‌های بازار و ورود خریداران بیشتر به معاملات وجود نخواهد داشت.

بخشی از بازیگران ارزی نیز باور دارند، دلار پس از چند روز افزایش قیمت در فاز استراحت قرار گرفته است و معامله‌گران سعی دارند با احتیاط بیشتری رفتار کنند.

دلار سفید ۵۰۰ تومان ارزان‌تر

دیشب در بازار پشت خطی و در سطح خرد، برخی معامله‌گران عنوان می‌کردند که دلار به‌اصطلاح آبی را با نرخ ۵۴ هزار تومان عرضه می‌کنند، حال آنکه دلار موسوم به دلار سفید در محدوده ۵۳ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رفت.

در بازار داخلی تمایل به خرید دلار آبی بیشتر از دلار سفید است. به باور فعالان حاضر در بازار، دلار آبی ایمنی بیشتری دارد و جعل آن، دشوارتر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید