بازار ارز و سکه جذابیت ندارد !

مرز مهم در بازار دلار /پیش بینی قیمت دلار امروز 24 اردیبهشت

کدخبر: ۵۷۳۶۰۲
عده‌ای از معامله‌گران معتقدند باتوجه به قرعه‌کشی خودرو، همچنان بازار ارز و سکه جذابیت چندانی ندارد.
مرز مهم در بازار دلار /پیش بینی قیمت دلار امروز 24 اردیبهشت

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته حمایت ۵۲ هزار و ۶۰۰ تومان را از دست داد و در ادامه هم حمایت روانی سطح ۵۲ هزار تومان مورد حمله قرار گرفت‌. هرچند این محدوده هم در معاملات روز قبل از دست رفته بود ولی برای پایان معاملات  قیمت دلار  به بالای محدوده حمایت روانی ۵۲ هزار تومان برگشته است.

مرز مهم در بازار دلار 

تحلیلگران باور دارند در شرایط فعلی محدوده قیمتی 51 هزار و 600 تومان الی 51 هزار و 700 تومان باند حمایتی مهم است.

به عقیده آنها در صورتی که این محدوه حمایتی حفظ شود احتمال رسیدن قیمت دلار به مرز مقاومتی 52 هزار و 200 تومان وجود دارد. با این حال در صورتی که این محدوده از دست برود این امر ممکن است زمینه نزول دلار تا ابتدای کانال 51 هزار تومان را فراهم سازد. 

تعدیل تقاضا در بازار ارز؟

به‌‌‌نظر می‌رسد که نسبت به انتهای سال 1401، میزان تقاضا تعدیل شده و به دلیل مذاکرات با کشورهای منطقه به‌‌‌ویژه عربستان، چشم‌‌‌انداز سیاسی روبه بهبود گذاشته است. این موضوع ریسک‌‌‌های سیاسی اقتصاد را کاهش داده و با کاهش انتظارات تورمی، نرخ ارز کاهش یافته است. 

از سوی دیگر، عده‌ای از معامله‌گران معتقدند باتوجه به قرعه‌کشی  خودرو،  همچنان  بازار ارز  و سکه جذابیت چندانی ندارد. از نظر این دسته تا انتهای هفته نرخ دلار نوسان افزایش خاصی نخواهد زد و دلار در دوره صبر به سر می‌برد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید