پیش بینی قیمت دلار امروز یکشنبه 24 اردیبهشت 1402

کدخبر: ۵۷۳۶۳۶
دلار هرات در پشت خط شنبه به مرز مقاومت 52 هزار و 200 تومان رسید. معامله‌گران می‌گویند این نقطه مرز صعود و نزول بازار است. اگر یکشنبه قیمت دلار بالای این مرز حمایت نوسان کند مقاومت 52 هزار و 800 تومان را بر سر راه دارد.
پیش بینی قیمت دلار امروز یکشنبه 24 اردیبهشت 1402

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، دلار هرات روز شنبه با 52 هزار و 550 تومان شروع کرد و با توجه به اینکه این قیمت زیر مرز حمایت میانی بود، معامله‌گران سیگنال کاهش دریافت کردند. در بازار هرات پس از بیش از دو هفته  قیمت دلار  دوباره وارد کانال 51 هزار تومان شد و از مرز حمایتی 51 هزار و 600 تومان برگشت. 

با توجه به اینکه  دلار هرات  در پشت خط شنبه به مرز مقاومت 52 هزار و 200 تومان رسید، معامله‌گران می‌گویند این نقطه مرز صعود و نزول بازار است. اگر یکشنبه  قیمت دلار  بالای این مرز حمایت نوسان کند مقاومت 52 هزار و 800 تومان را بر سر راه دارد. این دسته معتقدند که اصلاح نرخ تقریبا تمام شده است.

از نظر فنی‌ها دو عامل نرخ را روی مرز حمایت 51 هزار و 700 تومان رنج کرد؛ اولی کم شدن فروشنده پس از رسیدن  قیمت دلار  به کانال 51 و عامل دوم، کم شدن بلوکه در بازار شنبه. اگر  دلار هرات  در معاملات یکشنبه دوباره به کانال 51 برود و آنجا تثبیت دهد، می‌توانیم شاهد کف‌شکنی در روز‌های آینده باشیم. البته سطح 51 هزار و 700 تومان در این بازار به کف محکمی تبدیل شده که برای شکستن آن احتیاج به فروش بیشتر در بازار است. تکنیکال‌کاران معتقدند تثبیت در کانال 51، می‌تواند سیگنال ورود به دامنه 40 هزار هم باشد.

از سوی دیگر، عده‌ای از معامله‌گران معتقدند باتوجه به قرعه‌کشی  خودرو  همچنان  بازار ارز  و سکه جذابیت چندانی ندارد. از نظر این دسته تا انتهای هفته نرخ دلار نوسان افزایش خاصی نخواهد زد و دلار در دوره صبر به سر می‌برد.

نرخ تتر هم در معاملات شنبه همراه با دلار کاهش شد و به کانال 52 هزار تومان رسید. تحلیلگران فنی در این بازار هم معتقدند که  قیمت تتر  اگر در 52 تثبیت دهد توان کاهش تا 49 هزار تومان را دارد؛ در غیر اینصورت دوباره می‌تواند به کانال 54 هزار تومان برگردد.

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید