احتیاط معامله گران از اخبار سیاسی؛

قیمت طلا و سکه در مرز مقاومت/ پیش بینی قیمت سکه امروز 10 خرداد

کدخبر: ۵۷۷۲۹۸
اقتصادنیوز: سیگنال سیاسی موجود از جمله گمانه زنی ها درباره سفر احتمالی رافائل گروسی به تهران و... هم ممکن است باعث شود عده ای از خریداران سکه احتیاط کنند.
قیمت طلا و سکه در مرز مقاومت/ پیش بینی قیمت سکه امروز 10 خرداد

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه امامی دیروز نتوانست خود را به بالای مرز حمایتی 31میلیون و 200 هزار تومان برساند و به سمت مرز مقاومتی 30 میلیون و 700 هزار تومان برگشت.سکه دیروز 400 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد.

قیمت طلا در مرز مقاومت

قیمت  اونس طلا  دیروز و شب گذشته با کاهش ارزش دلار و کاهش بازدهی خزانه داری ایالات متحده به دلیل خوش بینی گسترده تر بازار در مورد توافق سقف بدهی  آمریکا  تا نزدیک سطح 1960 دلار بالا رفته بود.

تحلیلگران فنی باور دارند اگر قیمت طلا بالای مرز مقاومتی 1960 دلار باقی بماند احتمال رسیدن آن به مرز 1980 دلار وجود دارد که این امر می‌تواند جهت انتظارات در بازار سکه را صعودی کند.با این حال در صورتی که اونس طلا به سمت مرز حمایتی 1940 دلار دنده معکوس بزند این امر  احتمالا باعث می شود که خریداران سکه احتیاط کنند. 

دلار در مرز حمایت ایستاد 

از سوی دیگر؛ قیمت دلار دیشب در معاملات پشت خطی  در محدوده 51 هزار و 400 تومان به فروش رسید؛ به عبارت دیگر  نرخ دلار  در بازار شبانه بالای مرز حمایتی بسته شد.

دلار، جسارت سکه بازان را بالا می برد؟ 

معامله گران معتقدند در صورتی که در روز جاری مرز حمایتی ذکر شده حفظ شود و دلار به سمت مرز مقاومتی 51 هزار و 800 تومان خیز بردارد این امر جسارت خریداران سکه در روز جاری را تقویت خواهد کرد.

با این حال، اگر از این محدوده پایین برود سکه به سمت پله های پایین تر یعنی مرز حمایتی ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عقب نشینی خواهد کرد.

احتیاط معامله گران از اخبار سیاسی

البته سیگنال سیاسی موجود از جمله گمانه زنی ها درباره سفر احتمالی رافائل گروسی به تهران و... هم ممکن است باعث شود عده ای از خریداران در خرید های خود احتیاط کنند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید