حال هوای امروز بازار سکه و ارز؛

قیمت دلار بالا رفت/ سکه به کانال 28 میلیون تومان رسید

کدخبر: ۵۹۵۱۱۰
اقتصادنیوز: قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا پس از 20 روز روند نزولی متوالی امروز تغییر روند داده و با افزایش قیمت همراه شده است.
قیمت دلار بالا رفت/ سکه به کانال 28 میلیون تومان رسید

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از اکوایران، قیمت دلار امروز، چهار‌شنبه هشتم شهریور ۱۴۰۲، در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش جزیی دو تومانی نسبت به روز قبل در سطح 41 هزار و 290 تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو امروز با افزایش قابل توجه 171 تومانی نسبت به روز گذشته در سطح 44 هزار و 799 تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم 11 هزار و 243 تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر جزیی داشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 537 تومان، 40 هزار و 726 تومان، و 10 هزار و 221 تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز با کاهش درهم و افزایش دلار و یورو همراه شده است.

قیمت دلار امروز ‌چهارشنبه هشتم شهریور ۱۴۰۲، به‌صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت 12:30) پس از طی یک مسیر نزولی مستمر تغییر روند داده و با افزایش دو تومانی نسبت به روز گذشته بطور میانگین 41 هزار و 289 تومان اعلام شده است.

در همین سایت، قیمت یورو توافقی نیز همانند مرکز مبادله، با افزایش 171 تومانی نسبت به روز گذشته، میانگین 44 هزار و 798 تومان درج شده است.

قیمت درهم امارات به‌صورت توافقی حوالی 12 هزار و 819 تومان اعلام شده که نشان از کاهش 83 تومانی داشت.

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد تقریبا با 8 هزار تومان اختلاف در کانال 49 هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت انواع سکه امروز به یک کانال بالاتر رفته و در مجموعه افزایشی بوده است.

قیمت سکه امامی امروز با افزایش 190 هزار تومانی وارد کانال 28 میلیون تومانی شده و به طور میانگین رقم 28 میلیون و 55 هزار تومان برای آن درج شده است.

همچنین در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی نیز وارد کانال 28 میلیون تومانی شده و رقم 28 میلیون و 150 هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز کانال عوض کرده و رقم میانگین 15 میلیون تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز گذشته حدود 100 هزار تومان افزایش داشته است.

تا حوالی ظهر امروز ‌‌چهار‌شنبه هشتم شهریور ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان نیز به کانال بالاتر رفته و رقم میانگین 10 میلیون تومان برای آن اعلام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید