قیمت خودروهای جدید مدیران خودرو

کدخبر: ۶۰۳۲۶۰
اقتصادنیوز: ​مدیران خودرو قصد دارد سه خودروی جدید کراس اوور X33 با گیربکس دستی، کراس اوور X33 با گیربکس اتوماتیک و آریزو 5 اسپرت را پیش فروش کند.
قیمت خودروهای جدید مدیران خودرو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران؛ بازار خودرو این روزها منتظر ورود محصولات وارداتی برندهای جهانی خودروساز است. ایران خودرو و سایپا هم بیکار ننشسته و قصد دارند خودروهای جدید به بازار تزریق کنند. خودروسازان خصوصی در جدیدترین اقدام برای اینکه از قافله عقب نمانند آنها هم آستین ها را بالا زده و از محصولات جدید خود رونمایی می کنند.

مدیران خودرو قصد دارد سه خودروی جدید را برای حضور در بازار آماده کند. آن طور که اخبار منتشر شده نشان می دهد کراس اوور X33 با گیربکس دستی، کراس اوور X33 با گیربکس اتوماتیک و همچنین آریزو 5 اسپرت به زودی به لیست محصولاتی که توسط این خودروساز خصوصی عرضه می شوند، اضافه خواهد شد.

اضافه شدن این خودروها می تواند بازار محصولات کراس اوور و همچنین سدان را گرم تر کرده و متقاضیان می توانند این امکان را داشته باشند تا با خیال راحت تر و از میان خودروهای متنوع تر، نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

آن طور که مدیران خودرویی ها اعلام کرده اند قصد دارند کراس اوور X33 با گیربکس دستی را با قیمت حدود 850 میلیون تومان عرضه می کند. همین خودرو با گیربکس اتوماتیک نیز حول و حوش 940 میلیون تومان در مبدا قیمت خورده است. این خودروساز خصوصی قصد دارد تا جدیدترین محصول سدان خود یعنی آریزو 5 اسپرت را با قیمت یک میلیارد و 90 میلیون تومان برای متقاضیان فاکتور خواهد کرد.

نکته قابل توجه درباره قیمت های اعلامی از سوی مدیران خودرویی ها این است که آیا این قیمت ها از کانال شورای رقابت به این خودروساز ابلاغ شده یا این خودروساز به طور مستقل برای خودروهای جدید خود قیمت گذاری کرده است.

البته نکته ای که درباره محصولات جدید عرضه شده توسط مدیران خودرو جلب نظر می کند این است که این خودروهای جدید در گام اول رقیب محصولات همین خودروساز در بازار خواهند بود. به عبارت دیگر با عرضه محصولات جدید توسط مدیران خودرو بخشی از مشتریان که پیش تر سراغ خودروهای حاضر در سبد محصولاتی این خودروساز می رفتند، خودروهای جدید را برای خرید مدنظر قرار می دهند.

با توجه به قیمت کارخانه ای که از سوی مدیران خودرو اعلام شده باید منتظر ماند تا خودروهای جدید به بازار برسند تا قیمت بازاری آنها قابل محاسبه باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید