هدیه این خودروساز به مادران دو فرزند / از شنبه اقدام کنید

کدخبر: ۶۰۴۸۹۲
اقتصادنیوز: خودروسازی بهمن اعلام کرده که مادران دارای دو فرزند می‌توانند از ساعت 10 صبح روز شنبه 29 مهر تا ساعت 24 روز 2 آبان 1402 با مراجعه به سایت این خودروسازی نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند.
هدیه این خودروساز به مادران دو فرزند / از شنبه اقدام کنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران؛ بهمن موتور اعلام کرد در راستای تحویل محصولات عرضه شده در سامانه یکپارچه فروش برای مادران دارای دو فرزند در نظر دارد تا تحویل دیگنیتی پرایم با اولویت آبان 1402 را نهایی کند.

البته مدیران بهمن موتور یک سوپرایز هم برای مادرانی که ذیل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در طرح اولین فروش از مسیر سامانه یکپارچه، شرکت کردند، در نظر گرفته اند.

وعده وزیر صمت به خریداران خودرو

براساس اطلاعیه این خودروساز خصوصی مادرانی که برای دریافت خودرو در این دوره زمانی انتخاب شده اند می توانند در خودروی انتخابی خود (دیگنیتی پرایم) را با سایر محصولات این خودروساز تعویض کنند.

خودروهایی می توانند به عنوان خودروی جایگزین از سوی مادران دارای دو فرزند انتخاب شوند عبارتند از دیگنیتی پرستیژ، فیدلیتی پرایم تیپ 1، فیدلیتی پرایم تیپ 2 و ریسپکت پرایم.

مادران دارای دو فرزند می توانند از ساعت 10 صبح روز 29 مهر تا ساعت 24 روز 2 آبان 1402 با مراجعه به سایت http://bahman.iranecar.com نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند.

مدیران بهمن موتور تاکید کرده اند فرصت حضور در این طرح فروش برای مادران تمدید نخواهد شد.

مادران علاقمند به دریافت دیگنیتی پرایم باید مبلغی حول و حوش یک میلیارد و 249 میلیون تومان را به بهمن موتوری ها پرداخت کنند. موعد تحویل هفته چهارم بهمن امسال خواهد بود. سود انصراف خرید این خودرو صفر در نظر گرفته شده و جریمه تاخیر ماهیانه سه درصدی در دسترس متقاضیان قرار دارد.

اما چنانچه مادران بخواهند خودروی خود را با سایر محصولات جایگزین کنند می توانند دیگنیتی پرایم را انتخاب کنند. این خودرو با مبلغ حدود یک میلیارد و 442 میلیون تومان عنوان گران ترین خودروی جایگزین را یدک می کشد. ریسپکت پرایم نیز با قیمت حول و حوش 973 میلیون تومان ارزان ترین خودروی جایگزین عرضه شده از سوی بهمن موتوری ها است. فیدلیتی پرایم تیپ 1 نزدیک به یک میلیارد و 123 میلیون تومان قیمت دارد و قیمت دیگر مدل فیدلیتی پرایم، یعنی فیدلیتی پرایم تیپ 2 با قیمتی، حدود یک میلیارد و 148 میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد.

اگر متقاضیان قصد دارد هر چه زودتر خودروی خود را از بهمن موتور تحویل بگیرند می توانند با انتخاب ریسپکت پرایم، خودروی خود را در هفته دوم آذر 1402 از این خودروساز دریافت کنند. دیگنیتی پرستیژ در هفته پایانی بهمن امسال به متقاضیان تحویل داده خواهد شد. اما دو مدل فیدلیتی حاضر در این طرح جایگزینی در هفته آخر دی امسال برای مشتریان فاکتور می شود.

همه خودروها به جز ریسپکت از سود مشارکت سالیانه محروم هستند اما چنانچه بهمن موتور در تحویل آنها تاخیر کند، قول داده تا ماهانه سه درصد از قیمت خودرو را به عنوان جریمه به حساب متقاضیان واریز کند.

رنگ خودرو و همچنین تریم داخلی همه خودروها به جز ریسپکت بر اساس موجودی تحویل داده می شود.

ریسپکت رنگش براساس موجودی تحویل داده می شود اما تریم داخلی آن مشخص است و بهمن موتوری ها تریم مشکی را برای آن در نظر گرفته اند. سود مشارکت ریسپکت 17.5 درصد سالیانه و جریمه دیرکرد آن نیز 2.5 درصد ماهیانه اعلام شده است.

 

 


الگوی کسب و کار در دریا / روایت اکوایران از تحقق یک رویا

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید