خریداران خودرو گوش به زنگ باشند/ فروش جدید سامانه یکپارچه خودرو آغاز شد

کدخبر: ۶۱۲۹۹۳
اقتصادنیوز: مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: سامانه از امروز با عرضه پنج محصول سه خودروساز بازگشایی شده و دیگر بسته نمی‌شود مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت نسبت به خرید اقدام کنند.
خریداران خودرو گوش به زنگ باشند/ فروش جدید سامانه یکپارچه خودرو آغاز شد

به گزارش اقتصادنیوز؛ فروش خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه آغاز شد و بر اساس آن شرکت‌های خودروساز مازاد ظرفیت محصولات خود را در این سامانه بارگذاری می‌کنند.

در حال حاضر 4 شرکت خودرو شامل صنایع خودرو سازی ایلیا، تیگارد موتور، کرمان موتور و آرین موتور تعدادی از محصولات خود را در سامانه بارگذاری کرده اند و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت نسبت به خرید اقدام کنند.

البته دو شرکت ایران خودرو و سایپا نیز محصولات مازاد و خودروهای جدید را هفته آینده در سامانه بارگذاری می‌کنند.

نکته مهم اینجاست عرضه خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی مستمر بوده و مردم میتوانند بدون دغدغه از به اتمام رسیدن طرح فروش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

در حال حاضر فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به صورت فوق العاده و حداکثر زمان تحویل 3 ماه است.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در همین رابطه به ایسنا گفت: از فروش خودروهای داخلی با شیوه جدید و بازگشایی سایت سامانه یکپارچه خودروها با عرضه پنج‌محصول سه خودروساز از امروز چهارشنبه ( ۸ آذر ماه) خبر داد.

 بدین ترتیب به تدریج خودروسازان محصولات خود را از محل افزایش ظرفیت یا تولیدهای جهان در سامانه عرضه خواهند کرد و مشتریان می‌توانند خرید خود را انجام دهند.

نکته قابل توجه و مهم تغییر شیوه فروش، این است که مشتریان علاوه بر خرید خودرو از طریق سامانه یکپارچه برای خرید خودروی مورد نظر از شرکت، می‌توانند با مراجعه به نمایندگی مورد نظر از طرح‌های متنوع خودروسازان آگاه شده و اقدام به خرید  کنند.  

چندی پیش معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت از تغییر شیوه فروش خودروها خبر داده بود؛ حال نیز به گفته مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این ایده اجرایی شده است.

تقدسی در رابطه با عرضه ایران‌خودرو و سایپا اظهار کرد: هفته آینده ایران‌خودرو محصول X7 خود را عرضه خواهد کرد و سایپا نیز محصولات خود را عرضه می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید