خودروی لادای روسی در راه ایران

کدخبر: ۶۱۴۳۶۴
اقتصادنیوز: محصولات برند روسی لادا در راه بازار ایران هستند، لادا وستا SW کراس، لادا وستا اسپرت لاین، لادا گرانتا و لادا نیوآ تراول محصولات این برند خودروساز روسی هستند که قرار است وارد کشور شوند.
خودروی لادای روسی در راه ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، چهار محصول برند لادا از روسیه به ایران می آیند تا بار دیگر شاهد حضور خودروهای روسی در بازار خودروی کشور باشیم.

لادا وستا SW کراس، لادا وستا اسپرت لاین، لادا گرانتا و لادا نیوآ تراول محصولات این برند خودروساز روسی هستند که قرار است وارد کشور شده و در دسترس متقاضیان قرار گیرد.

خودروی پاترویوت محصول برند UAZ در نمایشگاه خودروی تهران در سال 95 دیده شد اما حضورش در خیابان های تهران تا سال 1400 به طول انجامید. سروش دیزل مبنا این خودروی روسی را دو سال پیش مونتاژ و روانه خیابان های تهران کرد. حال بعد از برند UAZ دیگر خودروساز این همسایه شمالی یعنی لادا قصد ورود به بازار خودروی کشور دارد.

پیش بینی می شود محصولات لادا بتواند سهمی از بازار خودروی کشور را به خود اختصاص دهد. شرکت نیکا خودرو محصولات لادا را برای حضور در بازار خودروی کشور انتخاب کرده و پروسه واردات محصولات این خودروساز روسی توسط این شرکت واردکننده انجام خواهد شد.

لادا نیوآ تراول یک خودروی شاسی بلند است که می تواند رقیب جدی برای خودروهای SUV بازار باشد.

مدل وستا نیز در دو مدل وستا اسپرت لاین و وستا SW کراس قصد حضور در بازار ایران را دارند. دستا اسپرت لاین یک خودروی سدان (صندوق دار) است و وستا SW کراس نیز خودرویی کراس اوور محسوب می شود.

صنعت خودروی روسیه به دلیل جنگ اوکراین با بحران های متعددی دست و پنجه نرم می کند با این حال شاهد هستیم که خودروسازان روسی همچنان به صادرات محصولات تولیدی خود فکر می کنند.   

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید