اعتراض مجلس به دولت درباره قیمت گندم

کدخبر: ۶۲۲۹۰۰
اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی به شدت نسبت به تصمیم وزارت جهاد کشاورزی در خصوص اعلام نرخ خرید تضمینی گندم برای سال زراعی جاری معترض است و باید مجددا این موضوع تعیین تکلیف شود.
اعتراض مجلس به دولت درباره قیمت گندم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت،  رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص اعلام نرخ خرید تضمینی گندم از سوی وزارت جهاد کشاورزی، گفت: نرخ خرید تضمینی گندم در شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی 19 هزار و 500 تومان اعلام شد اما وزیر جهاد کشاورزی آن را 17 هزار و 500 تومان اعلام کرده است.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی بر اساس قانون تشکیل شده پس باید دولت و وزیر جهاد کشاورزی به تصمیمات اتخاذ شده در آن تمکین کنند و دلیلی برای کاهش قیمت خرید تضمینی گندم وجود ندارد.

وی افزود: کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی به شدت نسبت به تصمیم وزارت جهاد کشاورزی در خصوص اعلام نرخ خرید تضمینی گندم برای سال زراعی جاری معترض است و باید مجددا این موضوع تعیین تکلیف شود.

خبر مرتبط
مهلت قانونی اعلام قیمت گندم تمام شده اما وزیر خبر ندارد!

اقتصادنیوز: کشاورزان نمی‌دانند که قیمت قیمت خرید تضمینی گندم، جو و کلزا برای سال زراعی جدید چقدر خواهد بود. این در حالی است که فصل زراعی در خیلی از مناطق آغاز شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دولت و وزارت جهاد کشاورزی باید نرخ خرید تضمینی گندم را بر اساس قانون تضمین خرید محصولات کشاورزی پیش از آغاز فصل کشت اعلام می‌کرد اما علی‌رغم تاخیر چند ماهه متاسفانه برخلاف تصمیم شورای قیمت گذاری عمل شده و قیمت این کالای استراتژیک را کاهش داده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید