ادعای دولت درباره نهضت ملی مسکن/ ساخت مسکن از ۲ میلیون واحد گذشت!

کدخبر: ۶۲۵۶۲۴
اقتصادنیوز: بهادری جهرمی گفت: صندوق توسعه ملی با بانک مسکن به منظور افزایش سرعت در اجرای طرح ‎نهضت ملی مسکن، قرارداد 2 میلیارد دلاری امضا کردند.
ادعای دولت درباره نهضت ملی مسکن/  ساخت مسکن از ۲ میلیون واحد گذشت!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «عملیات واگذاری زمین و ساخت مسکن از مرز دو میلیون و ۳۵ هزار واحد گذشت. پیش از این نرخ سود تسهیلات در اراضی ۹۹ ساله از ۲۳ به ۱۸ ٪ کاهش یافت و قرارداد سپرده‌گذاری ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی با بانک مسکن به منظور افزایش سرعت در اجرای طرح ‎نهضت ملی مسکن، امضا شد.»

خبر مرتبط
ساخت مسکن برای نیروهای یگان ویژه

اقتصادنیوز : فرمانده یگان‌های ویژه فراجا از افزایش مدت مرخصی و تسهیلات مسکن به عنوان مشوق‌های نیروهای این مجموعه نام برد و گفت: تصمیم و سیاست فرماندهی کل و یگان ویژه ساخت مسکن به جای بومی گرایی است و این موضوع در تهران و در زمینی به مساحت ۷۰ هکتار کلید خورده است.

سخنگوی دولت پیش از این از تأمین زمین برای حدود ۱ میلیون واحد مسکونی و آغاز عملیات اجرایی ساخت ۸۷۰ هزار واحد مسکونی خبر داده بود.

خبر مرتبط
برنامه‌های جدید دولت برای ساخت مسکن برای کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی!

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید