کاهش تیراژ تولید خانواده پژو؛

دورخیز خودروی محبوب برای افزایش قیمت/ خبر مهم برای خریداران

کدخبر: ۶۳۲۲۹۵
اقتصادنیوز: کاهش تیراژ تولید خانواده پژو آن هم در بهمن 1402 خبر خوبی برای بازار نیست. افت تولید خودرو همواره تاثیر منفی روی قیمت های بازاری گذاشته و نمودار قیمت خودروها را در بازار صعودی می کند.
دورخیز خودروی محبوب برای افزایش قیمت/ خبر مهم برای خریداران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران، ایران خودرویی ها در بهمن 1402 در مجموع حدود 19 هزار و 700 دستگاه انواع محصولات خود با برند پژو را در خطوط تولید تکمیل کردند تا به این ترتیب سومین افت تولید پژو به نسبت ماه پیش از آن در کارنامه خود ثبت کنند.

کمترین میزان تولید خانواده پژو در مهر سال جاری رقم خورد. آبی های جاده مخصوص در هفتمین ماه سال در مجموع حول و حوش 17 هزار و 900 دستگاه از محصولات خود با برند پژو را که در سبد محصولاتی این خودروساز حاضر است را در خطوط تولید تکمیل کردند.

فروردین سال جاری نیز خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص تنها نزدیک به 18 هزار دستگاه انواع پژو تولید کرد.

ایران خودرویی ها بهمن امسال با درج تیراژ تولید 19 هزار و 700 دستگاهی در تولید پژو به نوعی در افت تولید این گروه خودرویی هتریک کردند.

کاهش تیراژ تولید خانواده پژو آن هم در بهمن 1402 خبر خوبی برای بازار نیست. افت تولید خودرو همواره تاثیر منفی روی قیمت های بازاری گذاشته و نمودار قیمت خودروها را در بازار صعودی می کند.

بنابراین خانواده پژو برای بار سوم سیگنال منفی به بازار خودرو مخابره کرد و بی توان گفت به نوعی بازار خودرو توسط این خانواده پُرطرفدار خودرویی تهدید شد.

بررسی وضعیت فروش خانواده پژو نیز نشان می دهد این گروه خودرویی در بهمن امسال، طی یازدهم ماهی که از سال گذشته، چهارمین افت فروش را در کارنامه خود ثبت کرد.

ایران خودرویی ها پیش از بهمن امسال در فروردین 1402 با فروش حدود هشت هزار و 450 دستگاهی، طی مرداد سال جاری با فروش حول و حوش 12 هزار و 700 دستگاهی، در مهر امسال با فاکتور کردن نزدیک به 18 هزار و 200 دستگاهی به ترتیب کمترین فروش ها را در کارنامه خود ثبت کردند.

این امیدواری وجود دارد که تولید و فروش محصولات ایران خودرو با برند پژو در اسفند به نسبت بهمن امسال رشد را به خود ببیند.

این گمانه با توجه به نیاز ایران خودرویی ها به کسب درآمد از یک طرف و سبک کردن بار تعهدات خود مطرح است.

باید منتظر ماند دید وضعیت تولید و فروش خانواده پژو در آخرین ماه شال چه سمت و سوی پیدا می کند؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید