فوق‌العاده شغل پرستاران در سال جاری مشخص شد

کدخبر: ۶۴۳۸۲۹
اقتصادنیوز: بر اساس توافق دولت و مجلس شورای اسلامی مقرر شد که ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران در سال جاری اختصاص پیدا کند.
فوق‌العاده شغل پرستاران در سال جاری مشخص شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳، اظهار کرد: دوستان دولت و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه پیشنهاد دادند که از ردیف جدول ۷ مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی بیان کرد: براین اساس و با موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

خبر مرتبط
هشدار تند قالیباف به دولت: ارز دارو را تامین کنید / واکنش داوود منظور به رئیس مجلس

اقتصادنیوز: در شرایطی که رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به تامین ارز دارو در سال جاری ابراز نگرانی کرد، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بازار دارو از اولویت‌های دولت است ما عملکرد قابل دفاعی در حوزه دارو در سال گذشته داشتیم و امسال هم بازار را مدیریت می‌کنیم.

خبر مرتبط
نمایندگان جدید قبل از ورود به مجلس به فکر مسکن و خودرو افتاده اند؟

جلال محمودزاده، نماینده مهاباد و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی به بررسی درخواست امکاناتی پرداخت که در حال حاضر در اختیار نمایندگان قرار می‌گیرد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید