کمیسیون بانکداری دیجیتال آغاز به کار کرد

کدخبر: ۵۸۹۴۱۶
اقتصادنیوز: کمیسیون بانکداری دیجیتال ذیل رسته خدمات فناوری اطلاعات سازمان نصر تهران با تصویب اهداف و معرفی هیأت رئیسه آغاز به کار کرد.
کمیسیون بانکداری دیجیتال آغاز به کار کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، این کمیسیون با اهدافی از جمله تبادل نظر، انتقال تجارب و هم اندیشی در خصوص مسائل و موضوعات مشترک و نیز ایجاد هم افزایی و تعریف برنامه ها و اقدامات مشترک بین هلدینگ های فناوری اطلاعات بانک‌های کشور ایجاد شده است.

اولین جلسه کمیسیون بانکداری دیجیتال به میزبانی هلدینگ فناوری اطلاعات بانک گردشگری در محل این بانک برگزار شد و پس از بحث و تبادل نظر، اهداف و وظایف این کمیسیون با حداکثر آرا به تصویب رسید.

همچنین در ادامه جلسه با رأی گیری انجام شده از بین اعضا در خصوص ترکیب هیأت رئیسه، محمد فرجود به عنوان رئیس کمیسیون و صادق فرامرزی و مسعود وکیلی نیا به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند و پس از طرح در آخرین جلسه هیات مدیره سازمان مورد تایید قرار گرفتند.

شایان ذکر است این کمیسیون جدیدترین کمیسیون سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران است که می تواند نقشی کلیدی در سرمایه گذاری و توسعه بانکداری دیجیتال در راستای تحقق اهداف اقتصاد دیجیتال کشور بر عهده بگیرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید