پیش‌بینی 5 تحلیل‌گر از تحولات امروز بورس پایتخت + جدول

کدخبر: ۳۷۶۱۸۲
اقتصادنیوز: اکثر تحلیل‌گرانی که در یک نظرخواهی شرکت کرده‌اند، بر این باورند که شاخص بورس در دهم آذر99 روند مثبت چند روز اخیر را تداو خواهد بخشید.
پیش‌بینی 5 تحلیل‌گر از تحولات امروز بورس پایتخت + جدول

به گزارش اقتصادنیوز  این تحلیل‌گران تاکید می‌کنند:با کمرنگ شدن ریسک ناشی از تحولات آمریکا و کناره گیری ترامپ کمی از ریسک‌های سیستماتیک بازار سرمایه کاهش یافته است. این رویدا در کنار رشد قیمت های جهانی منجر به استقبال سهامداران از سهم ها و پر حجم تر شدن بازار شده است. به نظر می‌رسد امروز نیز بازار  همچنان پر حجم و مثبت معامله شود. روند حرکتی پول در حال حاضر بیشتر به سمت شرکت های کوچک و گروه پتروشیمی است.  باتوجه به حجم های بالای ایجاد شده در یک هفته گذشته، کف بازار در نواحی 1.300.000 واحد بسته شده است و سهامداران می‌توانند مطمئن تر از قبل اقدام به سرمایه گذاری کنند. نزدیک شدن به گزارش‌های نه ماهه شرکت ها و وضعیت خوب بنیادی بسیاری از شرکت های گروه پتروشیمی و فلزی رشد شاخص تا حوالی 1.800.000 واحد دور از انتظار نیست.

برخی دیگر نیز تاکید می‌کنند:خبر شکل گیری یک روند کاهشی در نرخ سود بانکی یکی دیگر از خبرهای بسیار مثبت برای بازار بود. درحال حاضر اکثر فاکتورها به سودبورس هستند و همچنان پیشنهاد به سهامداری در سهام قوی و بنیادی بهترین راهکار خواهد بود.

همچنین روز گذشته بسیاری از صف های فروش متعادل شدند.با توجه به قیمت پایانی اکثر سهام معامله شده ،  انتظار داریم بازار امروز به روند صعودی خود ادامه دهد. نکته مهم این است که معامله‌گران هنگام معاملات  در بازار سهام ، کنترل هیجانات خود را در دست داشته باشند.

پیش بینی بورس 10 آذر

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید