قیمت دلار چقدر شود باید در بورس بمانیم؟ فیلم

کدخبر: ۳۸۸۵۷۱
اکوایران: این روزها هم که دلار بر مدارکاهشی قرار گرفته باز هم بازار سرمایه متاثر از آن دچار نوسانات منفی می‌شود
قیمت دلار چقدر شود باید در بورس بمانیم؟ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران ٬ این روزها نرخ متغیر دلار و البته تمایل آن برای ورود به کانال‌های پایین‌تر تبدیل شده به یکی از ریسک‌های سرمایه‌گذاران و برخی تحلیل گران معتقدند که با افت دلار بازار سهام نیز دچار تنزل می‌شود.

واکنش بازار سهام نسبت به تغییرات نرخ دلار

در تابستان امسال و در روزهایی که هر روز دلار اعداد بالاتری را به خود می‌دید بورس در وضعیت سقوط آزاد قرار داشت و این روزها هم که دلار بر مدارکاهشی قرار گرفته باز هم بازار سرمایه متاثر از آن دچار نوسانات منفی می‌شود، البته عده‌ای معتقدند که بازار سهام افت و خیز نرخ دلار را پیشخور می‌کند و به این دلیل است که در تابستان مسیر بورس بر خلاف بازار حرکت میکرد، برخی دیگر معتقدند افت هیجانی بازار آن هم به دلیل نوسانات دلار مقطعی بوده و حتی برخی شرکت‌ها از کاهش نرخ ارزها سودمند می‌شوند

مسائلی چون استراتژی آمریکا و ایران برای مذاکرات، پذیرش یا رد اف ای تی اف، تصویب بودجه سال آینده، سرنوشت ریاست سازمان بورس و ... باعث شده تا آینده دلار و بورس در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. اما نرخ دلار به عنوان یک متغیر مهم و تاثیرگذار برای بازار همواره مهم بوده است.

در برنامه دیده بان بورس اکوایران با مهمانان برنامه، علی طباطبایی و رضا صفی‌خانی، ضمن بررسی سناریوهای آتی دلار، رابطه بازار ارز و سرمایه را بررسی می‌کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید