بازار سهام در یک نگاه؛

رونق معاملات فرابورس /3 نماد تاثیرگذار در افت شاخص +اینفو

کدخبر: ۳۹۶۸۹۶
در معاملات امروز فملی، فارس و شستا بزرگان قرمزپوش بازار بودند که بیشترین تاثیر را در افت شاخص داشتند.

سهم‌های تاثیرگذار بر شاخص به گزارش اقتصادنیوز ، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل با افت 8 هزار و 301 واحدی به رقم یک میلیون و 177 هزار و 975 واحد رسید. شاخص هم وزن نیز 379 واحد ریزش کرد و در سطح 431 هزار و 253 واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابوس 4 واحد رشد کرد و به رقم 16 هزار و 984 واحد رسید. 

بورس

بزرگان قرمزپوش 

در معاملات امروز فملی (شرکت ملی صنایع مس ایران)، فارس (صنایع پتروشیمی خلیج فارس) و شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی) بزرگان قرمزپوش بازار بودند که بیشترین تاثیر را در افت شاخص داشتند. دیگر نمادهای بزرگ بازار نیز از جمله فولاد، شپنا، تاپیکو، خودرو و شتران نیز همگی افت قیمت داشتند و در رتبه‌های بعدی بیشترین تاثیر منفی بر شاخص قرار داشتند. 

رشد معاملات فرابورس

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 31 هزار و 755 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌گذشته 70 درصد افزایش یافته است. از این میزان بیش از 27 هزار میلیارد تومان به فرابورس اختصاص دارد. ارزش معاملات خرد نیز 7 درصد کاهش یافت و به رقم  4 هزار و 158 میلیارد تومان رسید. 

کاهش ارزش صف‌های خرید

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به روز گذشته 32 درصد کاهش یافت و به رقم 217 میلیارد تومان رسید. ارزش صف‌های فروش نیز 7 درصد افزایش یافت و 3 هزار و 431 میلیارد تومان شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید