بازار سهام در یک نما؛

رونق معاملات و کاهش صف نشینی در بورس +اینفو

کدخبر: ۴۰۷۰۱۶
در معاملات روز سه‌شنبه شاهد رونق نسبی معاملات سهام بودیم. ارزش معاملات سهام با افزایش 46 درصدی نسبت به روز گذشته به رقم 3 هزار و 705 میلیارد تومان رسید.

به گزارش اقتصادنیوز ، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل با رشد 2 هزار و 824 واحدی به رقم یک میلیون و 219 هزار و 699 واحد رسید. 

اما شاخص هم وزن 99 واحد پائین آمد و در سطح 431 هزار و 673 واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابوس 4 واحد رشد کرد و به رقم 17 هزار و 784 واحد رسید.

بورس

سهم‌های تاثیرگذار 

امروز «شستا»، «وبملت» و «فملی» نمادهای بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص کل داشتند. در مقابل نمادهای فارس، پارسان و شپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند. در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس برکت صدرنشین است و خودرو و شستا در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز ذوب، بپیوند و شگویا پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند. 

در اکوایران ببینید:بزرگان از بورس خارج نشدند

رشد ارزش معاملات خرد

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 9 هزار و 506 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌‌گذشته 77  درصد کاهش یافته است. ارزش معاملات خرد نیز با افزایش 46 درصدی نسبت به روز گذشته به رقم 3 هزار و 705 میلیارد تومان رسید.

کاهش ارزش صف‌های بازار

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز دوشنبه 26 درصد کاهش یافت و در رقم 51 میلیارد تومان ایستاد. ارزش صف‌های فروش نیز 10 درصد کاهش یافت و 3 هزار و 872 میلیارد تومان شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید