عقب نشینی 1700 واحدی شاخص کل/ سبزپوشی فلزات در روز منفی بورس

کدخبر: ۴۱۱۱۴۸
شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه، 1700 واحدعقب نشینی کرد و در سطح یک میلیون و 150 هزار واحد قرار گرفت. فملی و فولاد از گروه فلزات سبزترین نمادهای امروز هستند.
عقب نشینی 1700 واحدی شاخص کل/ سبزپوشی فلزات در روز منفی بورس

به گزارش اقتصادنیوز ، شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با ریزش 1700 واحدی در سطح یک میلیون و 150 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سرخپوش شد و با افت 357 واحدی 420 هزار و 460 واحد را ثبت کرد.

شاخص فرابورس هم منفی شد و  به 17 هزار و 232 واحد رسید.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص بورس

نمادهای فملی، فولاد و شستا بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای فارس، شپنا و شتران بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

وضعیت نمادها در آغاز معاملات

امروز هم در عمده گروه‌های معاملاتیِ بازار شاهد افزایش عرضه و افت دسته جمعی قیمت‌ها و شاخص‌ها هستیم. در این میان معاملات بانکی‌ها و فلزی‌ها متعادل دنبال می‌شود و با گرایش مثبت نیز همراه هستند.

در گروه بانکی وتجارت در قیمت 244 تومان با نوسانات مثبت همراهست. در نماد وپاسار شاهد جهش بیش از 1.5 درصدی قیمت و قرار گرفتن نماد در محدوده 1664 تومان هستیم. وبصادر رشد 1 درصدی دارد و در قیمت 224 تومان دنبال می شود.

صف فروش خودرو و شپنا جمع شد.

فلزات اساسی ها متعادل و منفی آغاز کردند اما به موجب افزایش محسوس تقاضا در این گروه، ذوب جهش قیمتی بیش از 4 درصدی دارد و در محدوده 312 تومان دنبال می شود. فولاد در قیمت 1173 تومان با پیشروی بیش از 1 درصدی همراه است. فملی با رشد 3 درصدی در قیمت 1224 تومان داد و ستد می شود. فخوز و فاسمین و فایرا از دیگر سبز پوش های گروه اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید