رشد7 هزار واحدی شاخص بورس/ افزایش تقاضا در معاملات امروز

کدخبر: ۴۱۱۳۷۰
بورس تهران امروز بیش از 7 هزار واحد صعود کرد؛ بهبود تقاضا در معاملات امروز مشهود است و بازار با روندی مثبت آغاز به کار کرده است.
رشد7 هزار واحدی شاخص بورس/ افزایش تقاضا در معاملات امروز

به گزارش اقتصادنیوز، در شروع معاملات بازار سرمایه  شاخص کل  بورس  سبزپوش شد و با صعود 7 هزار و 400 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 165 هزار واحد قرار گرفت . شاخص کل هم وزن هم سبزپوش شد و  با افزایش 646 واحدی 419 هزار و 529 واحد را ثبت کرد.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص

نمادهای فملی، فولاد و فارس بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای حکشتی، فخاس و خبهمن بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

وضعیت نمادها در ابتدای معاملات

بهبود تقاضا در معاملات امروز مشهود است و بازار با روندی مثبت آغاز به کار کرده است.

معاملات گروه فلزات اساسی مثبت و پرتقاضا دنبال می شود. اقبال سهامداران به ذوب، سهم را امروز هم با پیشروی بیش از 5 درصدی قیمت همراه کرد. فملی با رشد بیش از 2 درصدی در قیمت 1263 تومان داد و ستد می شود. فولاد در محدوده 1230 تومان جهش 2.5 درصدی را تجربه می کند. فاسمین، فخوز، کاوه و سایر نمادها نیز در مدار مثبت در حال معامله هستند.

در اکوایران ببینید:هشتگ بورس سپر تورم درست بود ؟

در معاملات امروزِ پالایشی ها قدرت تقاضا بیش از دیگر گروه ها حس می شود. به طوری که نماد شبندر با جهش بیش از 4 درصدی در قیمت 1998 تومان قرار دارد. شپنا با رشد بیش از 3.5 درصدی در حال داد و ستد در قیمت 1000 تومان است. شتران در محدوده 776 تومان پیشروی بیش از 2 درصدی را تجربه می کند.

در حال تکمیل...

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید