رشد 1500 واحدی شاخص بورس/ 3 نماد سبز امروز

کدخبر: ۴۱۶۲۵۶
شاخص کل بورس سبزپوش شد و با صعود 1500 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 147 هزار واحد قرار گرفت. فارس، فملی و فولاد 3 نماد سبز امروز در آغاز معاملات بودند.
رشد 1500 واحدی شاخص بورس/ 3 نماد سبز امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، در شروع معاملات بازار سرمایه  شاخص کل  بورس  سبزپوش شد و با صعود 1500  واحدی در ارتفاع یک میلیون و 147 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن اما با افت 387  واحدی 382 هزار و 609 واحد را ثبت کرد.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص

نمادهای فارس، فملی و فولاد بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای وبملت، شستا و خودرو بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

وضعیت نمادها در ابتدای معاملات

در گروه پالایشی شپنا با پیشروی بیش از 3 درصدی قیمت در محدوده 1107 تومان دنبال می شود. شتران در محدوده 817 تومان نبض مثبت می زند. شبندر در قیمت 2180 تومان در مدار مثبت در حرکت است.

در جریان معاملات متعادل و منفی گروه بانکی، وبملت با افت بالغ بر 2.5 درصد در محدوده 372 تومان داد و ستد می شود. وبصادر و وتجارت حوالی صفر تابلو با نوسانات منفی همراه اند. وپاسار در قیمت 1583تومان مثبت دنبال می شود.

در گروه خودرو شاهد بهبود داد و ستد ها هستیم وعمده خودروسازها با افزایش تقاضا به درصدهای مثبت نزدیک شده اند. خودرو، خساپا به جمع نمادهای مثبت پیوستند.

در اکوایران ببینید:افت دوباره ارزش معاملات

آخرین قیمت ۳۲نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۲۰۲نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نماد‌های غکورش، شپنا، برکت، غزر، اپال، ثبهساز و چکاپا در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های فتوسا، فگستر، چخزر، کزغال، غگیلا، کرمان و ذوب در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود ۵۴۵میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۶۵میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید