جدول ارزش معاملات بازار سهام؛

خودرویی‌ها صدرنشینِ بورسِ یکشنبه

کدخبر: ۴۱۸۸۳۳
در معاملات امروز سهام شرکت ایران خودرو بیشترین ارزش معاملات بازار سهام را نیز به خود اختصاص داد که ارزش معاملات آن 105 میلیارد تومان بود.
خودرویی‌ها صدرنشینِ بورسِ یکشنبه

به گزارش اقتصادنیوز ، در معاملات امروز -یکشنبه 23 خرداد- ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 11 هزار و 684 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌‌گذشته 27 درصد کاهش یافته است. ارزش معاملات خرد نیز با افت 10 درصدی نسبت به روز شنبه به رقم 2 هزار و 982 میلیارد تومان رسید.

افزایش تقاضا در بورس/ شاخص ریزش کرد +اینفو

بیشترین ارزش معاملات 

در معاملات امروز خودرو (شرکت ایران خودرو) بیشترین ارزش معاملات بازار سهام را نیز به خود اختصاص داد که ارزش معاملات آن 105 میلیارد تومان بود.

پس از خودرو، شپنا بیشترین ارزش معاملات را داشت و خپارس رتبه سوم بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و پس از آن دو نماد وپاسار و خساپا در رتبه‌های بعدی بیشترین ارزش معاملات قرار گرفتند.

بیشترین حجم معاملات 

در جدول حجم معاملات امروز نیز خپارس (پارس خودرو) با تعداد 836 میلیون و 731 هزار و 6 سهم برای دومین روز متوالی در صدر قرار گرفته است. خودرو در رتبه دوم بیشترین حجم معاملات بازار قرار گرفت و رتبه سوم به سایپا تعلق داشت. خگستر و وتجارت نیز در رتبه‌های بعدی بیشترین حجم معاملات بازار قرار داشتند.

ارزش معاملات 23 خرداد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید