بازار سهام در یک نما؛

رشد تقاضا در بورس/ بازار به تعادل نزدیک شد +اینفو

کدخبر: ۴۲۰۸۴۱
در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز یکشنبه 68 درصد افزایش یافت و در رقم 483 میلیارد تومان ایستاد.

به گزارش اقتصادنیوز ، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل با رشد 4 هزار و 833 واحدی به رقم یک میلیون و 168 هزار و 589 واحد رسید. 

همچنین شاخص کل فرابوس 32 واحد بالا آمد و به رقم 17 هزار و 319 واحد رسید. شاخص هم وزن نیز به کانال 370 هزار واحدی بازگشت و با رشد 118 واحدی در سطح 370 هزار و 7 واحدی ایستاد.

اینفو بورس

سهم‌های تاثیرگذار 

امروز «شستا»، «وتجارت» و «رمپنا» بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل داشتند و سه نماد «فولاد»، «فملی» و «تاپیکو» نمادهای بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند. 

در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس ولکار صدرنشین است و شستا و غکورش در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز فتوسا، رافزا و چخزر پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند.

گروه‌‌های سبز بازار

امروز قیمت سهام اغلب نمادهای گروه‌های «فعالیت‌های جنبی مرتبط با واسطه‌گری مالی» (مثل فرابورس، بورس، کالا، انرژی، تنوین و تملت)، «کاشی و سرامیک» (مثل کلوند، کسعدی و کحافظ) و «مخابرات» (مثل اخابر، همراه و اپرداز) افزایش یافت.

کاهش ارزش معاملات خرد

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 18 هزار و 626 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌‌یکشنبه 41 درصد افزایش یافته است. ارزش معاملات خرد نیز با افت 11 درصدی نسبت به روز قبل به رقم 4 هزار و 106 میلیارد تومان رسید.

افزایش ارزش صف‌های خرید

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز یکشنبه 68 درصد افزایش یافت و در رقم 483 میلیارد تومان ایستاد. ارزش صف‌های فروش نیز 5 درصد کاهش یافت و هزار و 495 میلیارد تومان شد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید