برکت و کرمان صدرنشین شدند؛

جدول معاملات بورس یکشنبه 13 تیرماه

کدخبر: ۴۲۳۸۱۸
در معاملات امروز سهام برکت (شرکت دارویی برکت) بیشترین ارزش معاملات بازار سهام را نیز به خود اختصاص داد که ارزش معاملات آن 241 میلیارد تومان بود.

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز، یکشنبه 13 تیرماه، ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 7 هزار و 44 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌‌شنبه 16 درصد کاهش یافته است. همچنین ارزش معاملات خرد با افت 19 درصدی نسبت به روز کاری قبل به رقم 5 هزار و 295 میلیارد تومان رسید.

خروج سهام داران حقیقی بورس از نمادهای بانکی

بیشترین ارزش معاملات

در معاملات امروز برکت (شرکت دارویی برکت) بیشترین ارزش معاملات بازار سهام را نیز به خود اختصاص داد که ارزش معاملات آن 241 میلیارد تومان بود.

پس از برکت، شپنا بیشترین ارزش معاملات را داشت و فتوسا رتبه سوم بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و پس از آن دو نماد شستا و نوری در رتبه‌های بعدی بیشترین ارزش معاملات قرار گرفتند.

بیشترین حجم معاملات

در جدول حجم معاملات امروز نیز کرمان (سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان) با تعداد 710 میلیون و 303 هزار و 737 سهم در صدر قرار گرفته است. خپارس در رتبه دوم بیشترین حجم معاملات بازار قرار گرفت و رتبه سوم به خساپا تعلق داشت. خودرو و خگستر نیز در رتبه‌های بعدی بیشترین حجم معاملات بازار قرار داشتند.

جدول معاملات 13 تیر

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید