خریداران موقعیت خود را تثبیت می کنند؟

سیگنال مثبت حقیقی ها به بورس امروز 3 اسفند

کدخبر: ۴۷۷۹۶۷
اقتصادنیوز: بررسی شاخص های عملکردی بازار سهام نشان می دهد، حقیقی های بورس سیگنال مثبتی به معاملات امروز داده‌اند.
سیگنال مثبت حقیقی ها به بورس امروز 3 اسفند

به گزارش اقتصادنیوز ، شاخص های عملکردی بازار سهام در روز دوشنبه نشان می‌دهد که بازار همچنان با مقاومت از سوی خریداران مواجه است. توان خریداران نیز در صف های خرید و فروش قابل مشاهده است.

این در حالی است که دیروز، حقیقی ها پس از مدت ها، نشانه های مثبتی به بازار ارسال کردند و خروجی پول حقیقی ها از بازار سهام متوقف و حتی ورودی اندک پول ها در روزی که عرضه های اوراق بدهی دولتی در دستوکار قرار داشت، انجام گرفت.

بورس بازان و مسئله وین

البته همسو با دیگر شاخص های عملکردی بازار سهام، سرانه معاملاتی حقیقی ها همچنان نشان می دهدکه بازار بیشتر در موقعیت خریداران است. نشانه های مثبت در بازار سهام در روز دوشنبه، امروز بورس بازان را  در شرایط و موقعیت بهتری قرار داده است.

با این وصف به نظر می رسد که به دلیل شرایط فعلی حاکم بر بازار و مرز روانی شاخص کل بورس، احتمال دارد بازار باز هم موج های متفاوتی را شاهد باشد. بخشی از بورس بازان البته در موقعیت انتظاری قرار دارند و مسئله وین برای آنان حیاتی است، هر چند که خوش بینی ها فعلا بر فضای بورس از این ناحیه حاکم شده است.

نظرسنجی اقتصادنیوز: جهت شاخص بورس صعودی می ماند؟

تازه ترین نظرسنجی اقتصادنیوز هم نشان می دهد معاملات روز سه شنبه با توجه به الگوی رفتاری دیروز بورس بازان ، دوباره با خوش بینی خریداران دنبال می شود. این درحالی است که رفتار بورس بازان دست کم در 10 روز گذشته نشان داده که بازار در یک نقطه تنها حالت رفت و برگشتی دارد و ممکن است بازار همین امروز هم دوباره با تغییر جهت داده، شکل پاندولی به خود بگیرد. 

البته نشانه‌های مثبت از معاملات روز دوشنبه که بیشتر در سمت حقیقی ها شکل گرفت، بازار را امیدوار نگه داشته است که امروز نیز اگرچه محدود خواهد بود اما مسیر روبه جلو را داشته باشد و جهت شاخص بورس صعودی بماند.

  • 00
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید