استراتژی خروج پول حقیقی ها از بازار سهام

زورآزمایی خریداران و فروشندگان در بورس 24 اسفند

کدخبر: ۴۸۲۸۵۸
اقتصادنیوز: معاملات روز سه شنبه در شرایط ناپایدار در موقعیت برابر خریداران و فروشندگان دنبال می شود.
زورآزمایی خریداران و فروشندگان در بورس 24 اسفند

به گزارش اقتصادنیوز ، سناریوی مطرح بازار سهام در روز سه شنبه به تاثیر از شاخص های عملکردی، این است که معاملات  در شرایط ناپایداری دنبال می شود. در روزهای پایانی سال، نوسان شاخص ها احتمالا محدود خواهد بود. با این وجود، در صورت تداوم وضعیت فعلی، احتمالا معاملات روز سه شنبه دوباره در همان محدوده قبلی پیگیری شود. 

استراتژی خروج پول حقیقی ها از بورس و فرابورس

شاخص کل بورس در کانال 1.3 میلیون واحد در حرکت است و در صورتی که خریداران و فروشندگان به محدوده زور آزمایی فعلی برسند، بازار تغییر زیادی نخواهد داشت. این در حالی است که شاخص هم وزن بورس تغییر قابل لمس تری داشته است. همسو با این تحولات، حقیقی ها نیز همچنان با تردید شکل گرفته در بازارها، استراتژی خروج پول ها از بازار سهام را در دستور کار دارند. حقیقی ها در دو روز گذشته بیشتر در موقعیت فروشنده قرار داشتند. 

با این وصف در روزهای پایانی سال، طبیعی است که بازار در محدوده ای مشخص با فشارهایی از سمت عرضه روبه رو شود. خریداران هم در تلاشند با سیگنال گیری از رویدادهای سیاسی، مانع از کاهش بیشتر شاخص کل بورس شوند.

نظرسنجی اقتصادنیوز: شاخص های بورس تغییر نمی کنند

تازه ترین نظرسنجی اقتصادنیوز نشان می دهد، تغییرات شاخص های بورس در بازار سهام محدود و مشخص خواهد بود. به نظر می رسد برای روز سه شنبه خریداران نتوانند کاری از پیش ببرند و فروشندگان دوباره با زورآزمایی در برابر خریداران فشار را برای ممانعت از حرکت روبه جلوی شاخص ها آغاز کنند.

در پایان معاملات روز سه شنبه بورس و فرابورس نیز احتمالا بدون تغییر شاخص ها دنبال شود. با ارزیابی توان خریداران در برابر فروشندگان در شرایط ناپایدار، فعلا گزینه محتمل، تغییر محدود شاخص هاست. این در حالی است که برای روز چهارشنبه نیز، در صورت ارزیابی توان مشابه خریداران و فروشندگان، همین سناریو تکرار می شود.

  • 00
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید