روند معاملات سهام در هفته دوم بهمن؛

ریزش معاملات سهام به کف زمستان

کدخبر: ۵۵۲۷۰۵
اقتصادنیوز: ارزش معاملات خرد سهام در این هفته به سطوح پائین‌تری رسید. میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 6 هزار و 709 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین، افت 26 درصدی داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز ، در ادامه روند نزولی هفته پیش، در هفته اخیر نیز روند تغییرات ارزش معاملات خرد بورس تهران کاهشی بود. در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام افت کرد و به رقم 7 هزار و 284 میلیارد تومان رسید. اما روز یکشنبه به 7 هزار و 782 میلیارد تومان افزایش یافت.

روز دوشنبه ارزش معاملات خرد به رقم 7 هزار و 7 میلیارد تومان رسید. روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به رقم 6 هزار و 432 میلیارد تومان کاهش یافت.

در آخرین روز کاری هفته نیز ارزش معاملات خرد به 5 هزار و 41 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز قبل افت 22 درصدی داشت. این کمترین رقم ارزش معاملات خرد در دو ماه اخیر در زمستان 1401 است.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 6 هزار و 709 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 9 هزار و 96 میلیاردی هفته پیشین، افت 26 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

شنبه روز نماد کرمان بود؛ کرمان بیشترین ارزش و حجم معاملات را داشت. روز یکشنبه خودرو صدرنشین جدول ارزش معاملات بود و کرمان همچنان بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد. دوشنبه برای سومین روز متوالی بیشترین حجم معاملات بازار به کرمان تعلق داشت و خودرو نیز همچنان بیشترین ارزش معاملات را داشت. 

روز سه‌شنبه ثجنوب بیشترین ارزش معاملات و دی بیشترین حجم معاملات بازار را به خود اختصاص دادند. روز چهارشنبه نیز بیشترین ارزش معاملات به حآفرین تعلق داشت و دی بیشترین حجم معاملات بازار را داشت.

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید