گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس تهران در هفته اخیر

رشد 9 درصدی معاملات بورس در هفته دوم مرداد

کدخبر: ۵۸۹۹۷۳
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر افزایش یافت اما در محدوده 4 همتی باقی ماند.
رشد 9 درصدی معاملات بورس در هفته دوم مرداد
به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین آن 9 درصد افزایش یافت.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 4 هزار و 264 میلیارد تومان کاهش یافت و روز یکشنبه ارزش معاملات خرد به 5 هزار و 700 میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه ارزش معاملات خرد به 4 هزار و 222 میلیارد تومان افت کرد و روز سه‌شنبه به 4 هزار و 890 میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 4 هزار و 769 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 4 هزار و 368 میلیاردی هفته پیشین، رشد 9 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در نخستین روز هفته، نماد شلعاب بیشترین ارزش را داشت و نمادهای حکشتی، ثفارس و دتوزیع در رتبه‌های بعدی بیشترین ارزش معاملات بودند. بیشترین حجم معاملات بازار نیز در دو روز ابتدایی هفته به نماد دی (بانک دی) تعلق داشت. روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز نماد خساپا و وبملت بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

روز یکشنبه نمادهای حکشتی، سصفها، خساپا و خودرو بیشترین ارزش معاملات را داشتند. روز دوشنبه خساپا در صدر جدول ارزش معاملات بود و نمادهای وبملت، خزامیا، سصفها و پی پاد در رتبه‌های بعدی بودند.

سه‌شنبه نیز وبملت،‌شپنا، فزر، فولاد و دی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۰ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید