گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس تهران در هفته اخیر

معاملات بورس تهران در کف 10 ماهه اخیر

کدخبر: ۶۰۳۴۱۹
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته جاری به کمترین رقم در 10 ماهه اخیر سقوط کرد.
به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 5 درصد کاهش یافت. همچنین در آخرین روز کاری هفته، ارزش معاملات خرد به کمترین رقم در 10 ماه اخیر سقوط کرد.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 4 هزار و 60 میلیارد تومان افزایش یافت و روز یکشنبه ارزش معاملات خرد به 4 هزار و 720 میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه ارزش معاملات خرد 4 هزار و 415 میلیارد تومان شد و روز سه‌شنبه به 3 هزار و 520 میلیارد تومان ریزش کرد.

روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد  9درصد افت کرد و به 3 هزار و 211 میلیارد تومان رسید که کمترین رقم در 10 ماه اخیر است. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 4 هزار و 185 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 4 هزار و 410 میلیاردی هفته پیشین، افت 5 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد فملی بیشترین ارزش معاملات و بیشترین حجم معاملات را داشت. روز یکشنبه خگستر، وبملت، فملی، ذوب و خودرو بیشترین ارزش معاملات و وپاسار، شستا، وتجارت، خودرو و خگستر بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز دوشنبه نیز وبملت در صدر جدول ارزش معاملات بود و نمادهای ثشاهد، ذوب، خگستر و حفارس در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات بودند. بیشترین حجم معاملات نیز به دی، شستا، حفارس، خودرو و وبملت تعلق داشت. 

روز سه‌شنبه نیز نماد دی (بانک دی) بیشترین ارزش و حجم معاملات را داشت. 

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای وبملت، خگستر، ثفارس، ثامان و شستا بیشترین ارزش معاملات و نمادهای دی، شستا، وبملت، خودرو و کرمان بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

020719

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید