گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس تهران در هفته اخیر؛

رشد 19 درصدی معاملات سهام در پایان پاییز

کدخبر: ۶۱۶۹۴۷
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر به کانال 6 هزار میلیارد تومان صعود کرد.

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 19 درصد افزایش یافت. 

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 5 هزار و 385 میلیارد تومان کاهش یافت اما روز دوشنبه همزمان با رشد چشمگیر شاخص کل، ارزش معاملات خرد به 8 هزار و 161 میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات در روز سه‌شنبه به 6 هزار و 792 میلیارد تومان کاهش یافت.

روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد 27 درصد افت کرد و به 4 هزار و 924 میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 6 هزار و 315 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 5 هزار و 288 میلیاردی هفته پیشین، رشد 19 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد ونوین بیشترین ارزش معاملات و نماد ذوب بیشترین حجم معاملات را داشتند. روز دوشنبه فولاد، شتران، وبملت، پترول و وتجارت بیشترین ارزش معاملات و پترول، شستا، وتجارت، وپارس و  شتران بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز سه‌شنبه نیز نمادهای ثشاهد، وخارزم، کچاد، کگل و ذوب بیشترین ارزش و نمادهای وخارزم، وپارس، شستا، فاذر و ذوب بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای خبهمن، فولاد، وخارزم، ثشاهد و ذوب بیشترین ارزش معاملات و نمادهای خبهمن، فملی، وتجارت، وخارزم و شستا بیشترین حجم معاملات را داشتند.

020929

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید