گزارش «اقتصادنیوز» از جریان پول حقیقی در بازار سهام؛

4 روز خروج سرمایه از بورس تهران

کدخبر: ۶۱۹۸۳۰
اقتصادنیوز: در مجموع کل هفته 878 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 176 میلیارد تومان بود.
 4 روز خروج سرمایه از بورس تهران

به گزارش اقتصادنیوز ، در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران در روز شنبه متوقف شد. در اولین روز هفته 6 میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد. اما از روز یکشنبه بار دیگر شاهد خروج سرمایه بودیم. در این روز 304 میلیارد تومان پول حقیقی خارج شد.

رقم ورود پول حقیقی در روز دوشنبه نیز 209 میلیارد تومان بود و روز سه‌شنبه نیز 244میلیارد تومان پول حقیقی خارج شد. 

در آخرین روز معاملاتی هفته شاهد خروج پول بودیم و ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار 127 میلیارد تومان بود. 

در مجموع کل هفته 878 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 176 میلیارد تومان بود.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد معاملاتی دی بیشترین خروج پول حقیقی را داشت. پس از دی، نمادهای نوری، خودرو، شکربن و شپنا در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای حفارس، همراه، ثشاهد، ثپردیس و پکرمان بیشترین ورود پول را داشتند. 

روز یکشنبه نیز نماد دی بیشترین خروج سرمایه حقیقی را ثبت کرد. تمحرکه، وغدیر، ذوب و ملت در رتبه‌های بعدی بودند. در سوی دیگر، وتوس، نیان، وبصادر، غشصفا و خنصیر بیشترین ورود پول را داشتند.

روز دوشنبه بیشترین ورود سرمایه به نمادهای ذوب، نیان، ودی، مادیرا و ثباغ تعلق داشت. در سوی دیگر، نمادهای دی، شپنا، خودرو، فملی و فولاد بیشترین خروج را داشتند. در روز سه‌شنبه نیز بیشترین ورود به حآفرین، شگستر، نیان، کوثر و نخریس اختصاص داشت و نماد دی برای چهارمین روز متوالی بیشترین خروج را داشت. ثپردیس، سیمرغ، کرومیت و شپدیس نیز در رتبه‌های بعدی بودند.

در آخرین روز هفته نیز بیشترین ورود متعلق به نخریس، کتوکا، ثنوسا، ونیرو، ساینا و ثپردیس بود و در سوی دیگر شگستر، هرمز، وسالت، فولاد، کوثر، فملی و نوری بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی را داشتند. 

021013

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید