حال و هوای بازار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی 60 میلیونی در بازار!

کدخبر: ۳۹۲۸۹۶
ماشین لباسشویی ویرپول مدل fscr-12433 با قیمت 60 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود که با این محدوده قیمتی می‌توان گفت عنوان بالاترین قیمت در میان ماشین‌های لباسشویی موجود در بازار را به خود اختصاص داده است.
ماشین لباسشویی 60 میلیونی در بازار!

به گزارش اقتصادنیوز، برای خرید ماشین لباسشویی، مشخصاتی مانند برند، مدل، وزن قابل تحمل، گارانتی و مواردی از این دست اهمیت فراوان دارد، اما مهم‌ترین ویژگی‌ برای بسیاری از خریداران، قیمت ماشین لباس‌ شویی است.

گرچه این روزها بیشتر مشتریان به دنبال محصولاتی با قیمت های مناسب هستند که شامل کالاهای ایرانی می شود و خریداران ترجیح می دهند حداکثر مبلغ خریدشان بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان باشد.

با توجه به افزایش شدید قیمت‌ها، بیشتر خریدهای بازار مربوط به وسایل جهیزیه است و خانواده ها، تعمیرات را بر خرید وسایل نو ترجیح می دهند.

گران قیمت ترین محصولات

از لحاظ قیمت محصولات، برندهای معروف و معتبر مانند سامسونگ، بوش و ال‌جی به دلیل وارداتی بودن و کیفیت عالی محصولات، قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های همرده خود دارند. 

رصد بازار لوازم خانگی نشان دهنده آن است که در حال حاضر ماشین لباسشویی ویرپول مدل fscr-12433 با قیمت 60 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود که با این محدوده قیمتی می‌توان گفت عنوان بالاترین قیمت در میان ماشین‌های لباسشویی موجود در بازار را به خود اختصاص داده است.

در ادامه لیستی از برندهای مختلف ماشین لباسشویی در جدول زیر گردآوری شده است؛

لباسشویی

لباسشویی2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید