قیمت «تویوتا اف جی کروز» کارکرده در بازار + اینفوگرافی

کدخبر: ۳۸۵۱۱۰
تویوتا اف جی کروز را می توان یکی از پرفروش‌ترین شاسی بلندهای آفرود تویوتا دانست؛ خودرویی که در دوره محدوی وارد بازار ایران شد، اما توانست نظر آفرود سوران را به خود جلب کند.

تویوتا اف جی کروزر از نظر ساختاری، شباهت‌های بسیاری با تویوتا پرادو دارد. موتور به کار رفته در آن، ۴  لیتر حجم و ۶ سیلندر دارد و قادر است ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۷ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک به به هر چهار چرخ (۴WD) منتقل می‌شود. اف جی کروزر با وزن تقریبی ۱۹۰۰ کیلوگرم از شتاب و چابکی خوبی برخوردار است.

تویوتا اف جی کروز با موتور قدرتمند خود می تواند به سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت برسد و شتاب صفر تا صد آن ۸ ثانیه است که برای خودرویی با این وزن قابل قبول است.  

 اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی تویوتا اف جی کروز پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

ماشین دست دو اف حی کروز)

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید