رصد بازار خودروهای داخلی

قیمت رنو کپچر کارکرده در بازار + اینفوگرافی

کدخبر: ۳۹۰۰۵۵
رنو کپچر کراس اور کوچک رنو محسوب می شود که از سال 2013 به بازار عرضه شد. ویژگی های فنی، و ظاهری کپچر از همان زمان ابتدای عرضه این خودرو را داخل لیست پر فروش های اروپا جای داد.
قیمت رنو کپچر کارکرده در بازار + اینفوگرافی

به گزارش اقتصادنیوز؛رنو کپچر در ایران رقبایی مانند سانگ یانگ تیوولی و پژو 2008 را در مقابل خود دارد که می توان گفت رقبای قدری هستند.

این خودرو به پیشرانه 16 سوپاپ، 4 سیلندری خطی با حجم 1200 سی‌سی، با سیستم سوخت‌رسانی توربو‌شارژر مجهز است که حداکثر توان این خودرو را به 116 اسب‌بخار می رساند.  کپچر با سوخت بنزینی کار می‌کند و سیستم انژکتوری آن پاشش مستقیم است. براساس ارزیابی ها میزان مصرف سوخت ترکیبی کپچر 9.5 لیتر است. اما در خصوص حداکثر سرعت این خودرو 192 کیلومتر بر ساعت است و شتاب صفرتا صد این خودرو نیز 10.9 است.  

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.ماشین دست دو.jpg کپچر

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید