رصد بازار خودروهای داخلی؛

خودروهای سایپا با چه قیمتی معامله شدند؟

کدخبر: ۴۱۱۰۳۵
اقتصادنیوز: بازار خوروهای پرطرفدار سایپا امروز 19 اردیبهشت 1400 همانند روز گذشته بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.
خودروهای سایپا با چه قیمتی معامله شدند؟

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ایست قیمتی در بازار محصولات سایپا در حالی رقم خورد که محصولات شرکت ایران خودرو نیز امروز افتی اندک را در برخی از محصولات تجربه کردند.

ثبات در بازار خودروهای سایپا در حالی رقم خورده که تصور می شد با باز شدن مراکز شماره گذاری از یک سو و نمایشگاه های خودرو از سوی دیگر شاهد افزایش قیمت در بازار خودرو باشیم، اما روند امروز در بازار نشان داد بازار خودرو همچنان در انتظار نتایج مذاکرات هستی ایران است.

این روند در حالی برای محصولات سایپا ثبت شد که مراکز شماره گذاری و نمایشگاه های خودرو از نیمه فروردین ماه و به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا در شهرهای قرمز تعطیل شده بودند و فعالان بازار خودرو منتظر بودند تا با باز شدن مراکز شماره گذاری و نمایشگاه های خودرو بازار شکل صعودی به خود گیرد، اما این پیش بینی درست از آب در نیامد و با این شرایط می توان گفت تغییر در بازار خودرو به مذاکرات هسته ایران گره خورده است.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به «شاهین»،« کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

ارزیابی صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که «کوییکR» امروز با قیمت 153 میلیون و 500 هزار تومان در بازار معامله شده است.  «کوییک معمولی» نیز 146 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

از سوی دیگر در میان خانواده تیبا نیز قیمت «تیبا 2» امروز در بازار به 132 میلیون تومان رسید. همچنین براین اساس رصد صورت گرفته در بازار «تیباصندوقدار» نیز امروز با  قیمت 121 میلیون تومان در بازار معامله شد.ساینا نیز امروز با قیمت 140 میلیون تومان در بازار معامله شد.

همچنین در میان محصولات سایپا می توان به خودرو «شاهین» اشاره کرد که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن زمان قیمت 268 میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرد و مشخص نیست این خودرو در نهایت با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.

19

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید