رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت قیمت در خانواده تیبا + جدول

کدخبر: ۴۱۲۴۹۰
پرونده بازار خوروهای پرطرفدار سایپا امروز 25 اردیبهشت 1400 با افت یک میلیونی قیمت برخی از محصولات این شرکت بسته شد و به این طریق سایپایی ها امروز خلاف جهت ایران خودرویی ها در بازار حرکت کردند.
افت قیمت در خانواده تیبا + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس ارزیابی صورت گرفته امروز 25 اردیبهشت ماه خانواده تیبا افتی یک میلیونی در بازار داشتند و سایر محصولات این شرکت بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.   

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به «شاهین»،« کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «تیبا 2» معمولی در بازار با افت یک میلیونی با قیمت 132 میلیون تومان معامله شد و قیمت «تیباصندوقدار» نیز با همین میزان افت به 121 میلیون تومان رسید.

ارزیابی صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که «کوییکR » نیز امروز با قیمت 154 میلیون در بازار معامله شد و «کوییک معمولی» نیز 146 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

«ساینا» یکی دیگر از مجصولات سایپا نیز امروز بدون تغییر و با قیمت 141 میلیون تومان در بازار معامله شد.

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا می توان به خودرو «شاهین» اشاره کرد که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن زمان قیمت 268 میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرد و مشخص نیست این خودرو در نهایت با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.

سایپا 25

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید