رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت پرطرفدارهای سایپا در بازار +جدول

کدخبر: ۴۱۱۴۹۸
​اقتصادنیوز: امروز 21 اردیبهشت 1400 محصولات سایپا با چه قیمتی در بازار عرضه شدند؟
قیمت پرطرفدارهای سایپا در بازار +جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛‌ ارزیابی بازار خودروهای پرطرفدار سایپا نشان دهنده آن است که محصولات این شرکت امروز پس از افزایش اندک قیمت روز گذشته امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان نرخ دلار عمده دلیلی است که موجب شده تا بازار سایپایی ها نیز همانند محصولات پرطرفدار شرکت ایران خودرو امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شوند.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به «شاهین»،« کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

ارزیابی صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که «کوییکR» امروز بدون تغییر و با قیمت 154 میلیون تومان در بازار معامله شد و «کوییک معمولی» نیز قیمت نیز 146 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر خانواده تیبا نیز امروز در بازار رشد یک میلیون تومانی قیمت داشت،‌ بطوریکه قیمت «تیبا 2» معمولی امروز در بازار به 133 میلیون تومان رسید. همچنین بر اساس رصد صورت گرفته در بازار «تیباصندوقدار» نیز امروز با قیمت 122 میلیون تومان معامله شد. ساینا نیز همانند خانواده تیبا رشد یک میلیونی قیمت را تجربه کرد و  امروز با قیمت 141 میلیون تومان در بازار معامله شد.

همچنین در میان محصولات سایپا می توان به خودرو «شاهین» اشاره کرد که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن زمان قیمت 268 میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرد و مشخص نیست این خودرو در نهایت با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.

سایپا 21

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید