رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت قیمت در بازار ایران خودرویی ها + جدول 28 اردیبهشت

کدخبر: ۴۱۳۱۹۶
اقتصادنیوز : پرونده بازار خودروهای پرطرفدار ایران خودرو برای دومین روز در هفته جاری با افت قیمت در بازار بسته شد.
افت قیمت در بازار ایران خودرویی ها + جدول 28 اردیبهشت

به گزارش اقتصادنیوز؛ روند نزولی شدن قیمت خودروهای پرطرفدار ایران خودرو امروز در حالی رقم خورد که پرطرفدارهای سایپا امروز رشد قیمت در بازار را تجربه کردند با این شرایط می توان گفت ایران خودرویی خلاف جهت سایپایی ها در بازار حرکت کردند.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به « پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7 » و «سمند سورن»، اشاره کرد که امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

«سمندLX»، «پژو 206 تیپ2» و «پژو 206 تیپ 5» افت قیمت یک میلیونی داشتند و سایر محصولات پرطرفدار این شرکت بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شده اند.

براساس رصد بازار خودرو امروز «سمندLX» با افت یک میلیونی قیمت در بازار 190 میلیون تومان قیمت گذاری شد، قیمت «پژو 206 تیپ 2» نیز امروز با همین میزان افت در بازار به 201 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که «پژو 206 تیپ 5» نیز امروز در بازار 258 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

اما در میان خانواده 206 مدل صندوقدار این خودرو امروز بدون تغییر و با قیمت 245 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX  با موتور EF7» نیز امروز بدون تغییر و با قیمت 200 میلیون و سمند سورن با  قیمت 242 میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید