رصد بازار خودروهای داخلی؛

افزایش قیمت سمند با موتور EF7 در بازار + جدول قیمت

کدخبر: ۴۱۷۵۰۴
اقتصادنیوز: امروز 17 خرداد 1400 «سمند LX با موتور EF7» تنها خودرو پرطرفدار محصولات ایران خودرو که پس از تعطیلات سه روزه با رشد 2 میلیونی قیمت در بازار عرضه شد.
افزایش قیمت سمند با موتور EF7 در بازار + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ثبات قیمت برای اکثر محصولات پرطرفدار ایران خودرو در حالی ثبت شد که امروز شاهد رشد اندک قیمت دلار بودیم با این حال این امر نتوانست بازار خودرو را افزایشی کند. با این شرایط می توان گفت بازار خودرو همانطور که در آرامش به تعطیلات رفت در آرامش نیز از تعطیلات بازگشت.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7 » و «سمند سورن»، اشاره کرد که از میان این محصولات تنها سمند LX با موتور EF7 رشد قیمت داشته است.

روند حاکم در بازار خودروهای پرطرفدار ایران خودرو در حالی ثبت شده که به گفته فعالان بازار نه ثبات قیمت، نه افزایش و نه حتی کاهش قیمت نتوانسته این روزها مشتریان را به بازار خودرو بکشاند و در این بازار همچنان خریدار و فروشنده ای در بازار خودرو وجود ندارد و معاملات بسیار اندک و در حد صفر است.

فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند تا زمانی که بازار ارز به ثبات قیمتی نرسد، «ریزنوسان‌های دلار» نمی تواند تغییر چندانی در بازار ایجاد کند. از سوی دیگر نامشخص بودن نتایج مذاکرات نیز موجب شده تا بازار خودرو همچنان در انتظار اعلام نتایج باشد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتور EF7»  که بدون تغییر به تعطیلات رفته بود امروز با رشد دو میلیونی با قیمت203 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان محصولات ایران خودرو امروز «پژو 206 تیپ 2» امروز با قیمت  205 میلیون تومان عرضه شد. «پژو 206 تیپ 5» و  «206 صندوقدار» نیز بدون تغییر قیمت در بازار قیمت خوردند. ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که پژو 206 تیپ 5 امروز 259 میلیون تومان قیمت گذاری شد و  مدل صندوقدار این خودرو نیز امروز با قیمت 246 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

از سوی دیگر «سمندLX» نیز با افزایش یک میلیونی قیمت در بازار 192 میلیون تومان قیمت خورد. براساس ارزیابی ها امروز  «سمند سورن» نیز در بازار با قیمت 246 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ایران 17

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید