رصد بازار خودروهای کارکرده؛

قیمت برلیانس V5 کارکرده در بازار + اینفو

کدخبر: ۴۲۲۰۴۲
برلیانس V5 یک کراس‌اور کامپکت شهری است که در اواخر سال 93 و با همکاری برلیانس و سایپا وارد بازار کشور شد و با توجه به عطش بازار نسبت به کراس‌ اورهای شهری با استقبال تقریبا قابل قبولی نیز روبرو شد.
قیمت برلیانس V5 کارکرده در بازار + اینفو

به گزارش اقتصادنیوز ؛ برلیانس V5، یک خودروی شاسی بلند ساخت کشور چین است. طراحی این خودرو به سال 2012 میلادی بازمی گردد و در میان خودروهای شاسی بلند چینی می توان این مدل را یکی از خودروهای جوان پسند دانست.

برلیانس V5 از جمله اتومبیل های 4 سیلندر 16 سوپاپه است که حجم موتور 1600 سی سی دارد. حداکثر قدرت موتور برلیانس V5 به 112 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه می رسد و حداکثر گشتاور آن 151 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است. این خودرو از جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک بهره برده است و شتاب صفر تا 100 را در 12 ثانیه پر می کند. چنین موتوری حداکثر سرعت 178 کیلومتر در ساعت را برای برلیانس وی 5 به همراه دارد. مصرف سوخت ترکیبی خودرو برلیانس V5 معادل 6.9 لیتر در هر صد کیلومتر است. حجم باک این خودرو 55 لیتر در نظر گرفته شده و استاندارد آلایندگی آن یورو 4 است. 

همانند امکانات رفاهی ، برلیانس V5 در بخش ایمنی نیز از تجهیزات مناسبی برخوردار است که از جمله آن‌ ها می ‌توان به شش کیسه هوا ( که در کراس اوور های چینی در این رده قیمتی کم نظیر و شاید بی ‌نظیر است ) ، ترمز های دیسکی جلو و عقب ، سیستم‌ های ABS و EBD، قفل شدن خودکار درب‌ ها در سرعت بالا و باز شدن خودکار درب ‌ها هنگام تصادف اشاره کرد .

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

برلیانس دست دوم

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید