رصد بازار خودروهای داخلی؛

گذر سمند LX از مرز 200 میلیون

کدخبر: ۴۲۲۵۰۲
اقتصادنیوز: رصد بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو در روز 7 تیر 1400 نشان از افزایش دو میلیون تومانی قیمت «سمند LX با موتورEF7» در بازار دارد، رشدی که موجب شد تا این خودرو 200 میلیونی شود.
گذر سمند LX از مرز 200 میلیون

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی های صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات پرطرفدار این شرکت امروز «سمند LX با موتور EF7» و «پژو تیپ 2» با رشد قیمت در بازار عرضه شدند.

براساس ارزیابی بازار خودرو «سمند LX با موتور EF7» با افزایش دو میلیون تومانی در بازار عرضه شد تا به این طریق نوار افزایش قیمت این خودرو پاره نشود. همچنین «پژو 206 تیپ 2» نیز امروز افزایش یک میلیونی قیمت در بازار را تجربه کرد.  

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان قیمت در بازار خودرو را می توان به نوسان در بازار دلار نسبت داد، هرچند عوامل دیگر مانند انتظار برای اعلام نتایج مذاکرات هسته ای و تعیین کابینه دولت سیزدهم در حال حاضر بیش از نوسان دلار بر بازار خودرو اثرگذار بوده است.      

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو قیمت «سمند LX با موتور EF7» امروز با افزایش دو میلیونی در بازار به 220 میلیون تومان رسید. براساس ارزیابی ها  «سمند سورن»  تغییر قیمتی در بازار نداشت و با قیمت 242 میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر  با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان خانواده محصولات پژو 206 نیز امروز «پژو 206 تیپ 2» نیز با افزایش یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شد و  قیمت  آن به 211 میلیون تومان رسید.  قیمت «پژو 206 تیپ 5» نیز بدون تغییر در بازار 261 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «206 صندوقدار» نیز بدون تغییر در بازار 248 میلیون تومان عرضه شد.

ایران 7

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید