بازار خودروهای کارکرده

قیمت بورگوارد BX7 در بازار + اینفوگرافی

کدخبر: ۴۲۴۲۹۴
بورگوارد BX7 خودرویی دورگه هست که به تازگی در بازار ایران خود را مطرح کرده است، بورگوارد، شرکت خودروسازی چینی آلمانی هست که در خود آلمان نیز عرضه می شود.
قیمت بورگوارد BX7 در بازار + اینفوگرافی

به گزارش اقتصادنیوز ؛ در سال 2015 نمایشگاه فرانکفورت آلمان نخستین میزبان بورگوارد BX7 بود و یکسال بعد در جولای سال 2016 تولید و فروش آن آغاز شد.

بورگوارد BX7 به موتوری 2 لیتری که 255 اسب بخار قدرت دارد مجهز است که موتوری مناسب برای بورگوارد محسوب می شود .  این موتور گشتاوری برابر با 300 نیوتون متر دارد که می تواند با گیربکسی 7 سرعته دو کلاچه انتقال قدرت را انجام دهد.

این خودرو در زمانی حدود ۸ تا ۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. در تست‌های انجام‌ شده، نهایت سرعت بورگوارد BX7 حدود ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت و میانگین مصرف بنزین، ۸.۵ تا ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر بوده است. نمونه‌  وارداتی این خودرو، دارای سیستم دو دیفرانسیل هوشمند است.

به لحاظ ایمنی نیز یک رگه چینی کافیست تا تست ایمنی استانداردی برای BX7 دیده نشود،   البته امکانات ایمنی مانند، سنسور دنده عقب، سیستم هشدار خستگی راننده، دوربین 360 درجه، رادار، سیستم دید در شب و کیسه  های جانبی برای سرنشین جلو و راننده در این غول دیده می  شود که انتظارات اولیه را برآورده می کند.

از سوی دیگر باید اعتراف کرد که لوکس بودن BX7 با ورود به خودرو، جلب نظر می‌کند و انکارناپذیر است. ترکیب قابل قبولی از چرم و فلز در فضای داخلی BX7 دیده می‌شود که رنگ‌بندی متنوع، چیدمانی مدرن با تجهیزات الکترونیک فراهم می‌کند.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

بور 3

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید