رصد بازار خودروهای کارکرده

قیمت «رکستون» کارکرده در بازار + اینفوگرافی

کدخبر: ۴۲۷۱۲۹
اقتصادنیوز: رکستون خودرو شاسی بلند سانگ یانگ کره ای که با توجه به قیمت از زمان ورود به ایران توانست نظر مخاطبان خودروهای شاسی بلند را به خود جلب کند، این خودرو در سال 2010 تا 2013 توسط شرکت رامک خودرو در کشور عرضه شد.
قیمت «رکستون» کارکرده در بازار + اینفوگرافی

به گزارش اقتصادنیوز ؛ عرضه این خودرو پس از یک توقف 5 ساله در سال 2018 دوباره از سرگرفته شد. رکستون با بدنه و اتاق شاسی‌بلند دارای از موتور 3199 سی سی به قدرت 220 اسب بخار برخودار است.

حداکثر سرعت این خودرو 184 کیلومتر در ساعت بوده که با توجه به بدنه سنگین آن، نشان از قدرت بالای موتور این خودرو دارد. همچنین شتاب 0 تا 100 این خودرو 15.5 ثانیه محاسبه شده است. ظرفیت مخزن بنزین پیش‌بینی شده برای تامین سوخت مورد نیاز موتور رکستون برابر با 80 لیتر در نظر گرفته شده است.

گیربکس این خودرو 5 سرعته اتوماتیک بوده و مجهز به سیستم تیپ ترونیک با قابلیت تعویض دستی دنده است.  سیتستم هدایت این خودرو دارای استانداردهای بین‌المللی است که لذت رانندگی را برای راننده خود دوچندان می‌کند، همچنین رکستون در سیستم ترمز جلو خود دارای ترمز دیسکی بوده و از سیستم خنک‌کننده بهره می‌برد که می‌تواند در حفظ امنیت خودرو و سرنشینان اثرگذار باشد.

اقتصاد نیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

رکستون

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید