رصد بازار خودروهای کارکرده؛

قیمت «ام جیRX5 » کارکرده در بازار + اینفو

کدخبر: ۴۳۲۱۸۲
ام جی RX5 در رده خودورهای کراس اوور کامپکت قرار دارد که توسط خودروسازی فردا وارد بازار ایران شد.
قیمت «ام جیRX5 » کارکرده در بازار + اینفو

به گزارش اقتصادنیوز ؛ این خودرو چینی یک کراس‌اوور جمع‌وجور چینی است که از پلتفرم مشترک با دیگر برادرش یعنی مدل GS بهره می‌برد. این خودرو محصول سال ۲۰۱۶ کمپانی سایک موتورز است که در سال 1397 وارد بازار ایران شد.  

موتور به کار رفته در RX5 MG حجمی برابر با 2 لیتر و 4 سیلندر دارد و به پرخوران توربوشارژر مجهز شده است. این موتور می‌تواند 220 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای انتقال این قدرت یک جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه در نظر گرفته شده است. استفاده از این قوای محرکه به RX5 MG کمک می‌کند تا در مدت 8.2 ثانیه پس از حرکت از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این قدرت کافی است و می‌توان به عملکرد فنی RX5 امیدوار بود.

براساس ارزیابی صورت گرفته این خودرو از آپشن‌های رفاهی و ایمنی مناسبی برخودار است که در این خصوص می توان به  6 عدد کیسه هوا، ترمزهای مجهز به ABS و EBD، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز کمکی، کنترل ترمز در پیچ‌­ها، سامانه کمکی حرکت در شیب، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، قفل دیفرانسیل الکترونیکی، چراغ‌های اتوماتیک مجهز به زنون و سیستم تطبیق‌پذیر، چراغ روشنایی در روز، کیلس و استارتر دکمه­‌ای، آینه الکتروکرومیک وسط، نمایشگر لمسی مرکزی، دوربین دنده عقب، سنسورهای پارک، سقف پانورامیک به همراه سانروف برقی چند حالته، سامانه استارت/استاپ، صندلی‌های جلو مجهز به تنظیمات برقی، در صندوق عقب برقی و... اشاره کرد.

ام جی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید