رصد بازار خودروهای داخلی؛

آرامش بازار خودرو در روز رشد دلار + جدول قیمت

کدخبر: ۴۵۷۴۹۰
هرچند دلار امروز هم شکل صعودی در بازار داشت، اما قیمت خودرو تغییر چندانی نداشت، بطوریکه برخی از محصولات سایپا رشد یک میلیون تومانی داشتند و برخی دیگر بدون تغییر در بازار قیمت خوردند.
آرامش بازار خودرو در روز رشد دلار + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ترمز رشد قیمت خودرو در بازار در حالی کشیده شد که در حال حاضر بازار در بلاتکلیفی به سر می برد. افزایش قیمت دلار، نامشخص بودن روش قیمت گذاری خودرو ، بلاتکلیفی برجام از جمله عواملی هستند که فعالان بازار معتقدند بر سردرگمی بازار خودرو اثرگذاشته اند و موجب فاصله گرفتن خریداران و فروشندگان از بازار شده اند. بطوریکه در حال حاضر فروشندگان به امید افزایش قیمت، اقدام به فروش نمی کنند و از سوی دیگر خریداران نیز به امید کاهش قیمت تمایلی برای خرید از خود نشان نمی دهند. این عوامل موجب شده تا بازار در سردگمی هر روز شکل خاصی به خود گیرد و یک روز به سمت افزایشی شدن حرکت کند و روز دیگر آرام گیرد.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «کوییک R» و «ساینا» در بازار با افزایش یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شدند.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت قیمت «کوییکR» امروز در بازار با افزایش یک میلیون تومانی  به 191 میلیون تومان رسید و «کوییک معمولی»  هم بدون تغییر  189میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر «ساینا» هم با افزایش یک میلیونی در بازار 184 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» و «تییا 2 معمولی» امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند و قیمت آنها به ترتیب به  169 و 180 میلیون تومان رسید.

تکرار مسیر احمدی نژاد در بازار خودرو/در اکوایران ببینید:

رصد بازار خودرو همچنین نشان دهنده آن است که قیمت «شاهین» هم امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار 343 میلیون تومان قیمت گذاری شد.   

سایپا6آذر

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید