رصد بازار خودروهای داخلی؛

رشد قیمت نیمی از خودروهای سایپا + جدول

کدخبر: ۴۵۶۴۱۸
اقتصادنیوز: امروز اول آذر 1400 رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که برخی از محصولات سایپا امروز رشد 1 تا 2 میلیون تومان را تجربه کردند.
رشد قیمت نیمی از خودروهای سایپا + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس ارزیابی های صورت گرفته امروز خانواده کوییک 1 تا 2 میلیون تومان گران شدند و تیبا 2 معمولی هم از رشد قیمت بی نصیب نماند و رشد 1 میلیونی را ثبت کرد.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان رو به بالای نرخ دلار که از روز گذشته در بازار شاهد آن بودیم یکی از عوامل اثرگذار در قیمت خودروهای داخلی محسوب می شود. از سوی دیگر با وجود اینکه سند خودورهای در رهن شرکت های خودروساز آزاد شده است، اما این امر نتوانسته بر عرضه بازار خودرو اثرگذارد و با وجود اینکه تقاضای چندانی در بازار وجود با این حال کاهش عرضه به لحاظ روانی توانسته بازار را تحت تاثیر قرار دهد.  

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو از رشد 1 تا 2 میلیونی قیمت کوییک در بازار حکایت دارد، با این شرایط «کوییک معمولی» امروز با رشد 1 میلیونی در بازار با قیمت 187 میلیون تومان قیمت گذاری شد و  «کوییکR» هم رشدی 2 میلیونی داشت و  188میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت امروز و در میان خانواده تیبا شاهد افزایش 1 میلیون تومانی قیمت «تیبا 2 معمولی» بودیم و قیمت آن به 177 میلیون تومان در بازار رسید. ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» امروز بدون تغییر در بازار با قیمت 168 میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر «ساینا» هم بدون تغییر و با قیمت 181  میلیون تومان در بازار معامله شد.

رصد بازار خودرو همچنین نشان دهنده آن است که قیمت «شاهین» هم امروز بدون تغییر و با قیمت 342 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

سایپا یک آذر

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید