رصد بازار خودروهای داخلی؛

افزایش قیمت «تیبا 2 معمولی» در بازار + جدول

کدخبر: ۴۵۴۴۹۵
اقتصادنیوز: رصد بازار خودروهای سایپا نشان دهنده آن است که امروز 23 آبان 1400 تنها «تیبا 2 معمولی» رشد 3 میلیونی قیمت در بازار داشت و سایر محصولات این شرکت بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.
افزایش قیمت «تیبا 2 معمولی» در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛‌ به گفته فعالان بازار خودرو ثبات قیمت در بازار در حالی رقم خورده که امروز دلار هم تغییر قیمت چندانی نداشت. از سوی دیگر با وجود فک رهن اسناد خودروهای فاکتور شده عرضه خودرو در بازار نیز تغییری نکرد و بازار همچنان با عرضه محدود روبرو است، با این حال بازار خودرو امروز تمایلی برای افزایش قیمت از خود نشان نداد و رشد قیمت تنها به «تیبا 2 معمولی» محدود شد.  

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات سایپا امروز «تیبا 2 معمولی» تنها خودرویی بود که رشد 3 میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به 178 میلیون تومان رسید. رشد قیمت این خودرو در بازار در حالی رقم خورده که «تیبا صندوقدار» امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار با قیمت 165 میلیون عرضه شد.   

«ساینا» هم امروز قیمت خود را در بازار حفظ کرد و 181 میلیون تومان قیمت خورد. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت «شاهین» که هفته گذشته افزایش پی در پی داشته امروز بدون تغییر و با قیمت 342 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

اما با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «کوییک معمولی» امروز تغییر قیمت نداشت و با قیمت 180 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. «کوییکR» هم امروز بدون تغییر قیمت در بازار با قیمت 186 میلیون عرضه شد.

سایپا 23

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید